För oss 35+ som försöker bli gravida
Kan den sjunka även innan mensen eller håller den sig alltid hög fram till mens?
Tempen kan sjunka innan mens eller efter, så olika från gång till gång iaf för mig.
Släng in din graf 😀
Håller tummarna!!
här dröjer äl längre än jag trodde, fortfarande blinkande smiley några dagar nu! Otålig!! Maken tröttnade på att slaviskt ha sex varannan dag med, han är så inställd på att de är så många spermier i en sats att en inte måste tvinga sig 🙄 jag som gärna ville ha många försök denna omgång. så vi får hoppas hans magiska tro om hans spermier stämmer då🙄🙄🙄 😂 båda har verkligen helt landat i en totalt osugen period och sexet är verkligen för att bli gravida, tröttsamt och hoppas vi snart hittar lite lust igen!!
Här kommer dagens Graf 🤗
Lojsan: ja, jag förstår inte riktigt..
Men dem skickade ut att den var mellan CD 14, och mellan CD 17 men mest troligt CD 15.. Jag tror också på CD 14 egentligen.. Men jaja 😅
Blinkande i tre eller fyra dagar. Tempen säger ingen ägglossning eller försök än! haha jag har nog försökt allt. Han har precis fått tabletter mot ångest så den lilla lust han haft försvann ut ur fönstret 🤪😅 funderar på om rosenrot ger ökad lust även på män? Kan köpa och lura i honom i så fall, jag minns att jag blev jäkligt sugen på dem. Kanske borde ta dem själv med för min lust har också varit borta en god stund. vi har båda haft mycket i det privata, jag med jobb problem och han med måendet och det för oss och att stötta varann tillsammans med alla iutmaningar från en trotsig underbar men utmanande tjej tär på vår ork så det sexuella inte varit fokus 😅
Här dippade tempen lite i dag, men det var förväntat ändå.
Så istället för en dipp i går så fick jag en topp så hoppas att det har samma betydelse 🤗
Jag har också märkt av ömma, tyngre bröst och tror fan mina vårtgårdar håller på att mörkna. Det har ju bara betytt en sak för mig i tidigare graviditeter, vågar dock inte hoppas en.
Har ni lagt märkte till det när ni blivit gravida och innan ni plussade eller har det kommit senare?
Tack. glad jag testade igår kväll med för då förvandlades ett ?jag orkar inte? till att ändå handla för maken ;) verkar varit en väldigt snabb peak så kanske missat den annars!
vaknade imorse vid 5:30 och tog temp som var 36,20 som tydde på att vara lägre än normalt så ägget släppt. När jag vaknade normal tid var den dock redan 36,48 och verkar redan varit ökning efter ägget.
det kan ju tidigast släppt inatt tänker jag efterson ägglossningstest var inte ens nära peak igår morse men peak vid 8 igår kväll. Kan ägget släppt inatt och ökning av temp ändå blir redan direkt efter på morgonen? Jag somnade om efter jag tempade vid 5:30 och gick inte upp. hur Hade ni tolkat? Normal temp innan ägglossning på 36,30 Ca.
Nej jag tänkte inte testa idag, borde jag? De är ju mer tempen som visar när ägget släpper tänker jag. Spelar ju ingen roll hur testet ser ut, eller? :)