För oss 35+ som försöker bli gravida
Haha ja det blir lite kämpa i motvind denna gång, håller tummarna att ni får till det ;)
Hoppas hormonerna råder bot på opeppen
Haha ja nästan lite provocerande
Smart man vet aldrig hur morgondagen blir, håller tummarna ;)
Kul att det har hittat hit fler
Jag sitter här gravid och tittar på avstånd och följer er alla och hoppas man ser fler plus. Jag är bara i v 6 och ska göra tidigt ultraljud nu på tisdag nästa vecka, så jag vågar väl inte glädjas ordentligt en.
Skit också, hoppas han blir bättre fort!
Har liksom glömt bort äl testerna lite, är iof bara på CD10 idag men ska ta mig ett ikväll sen när jag kommer hem, hade tempdipp idag men tror det är en luring, kan ha såna ibland för har inga andra symtom.
Är så otroligt ledsen idag. Gråter och känner mig tom och inte närvarande samtidigr. Denna cykel har varit så annorlunda, jag har inte haft oms utan mått jättebra, fram till sista veckan då jag mått lite lätt illa, haft ömma bröst, varit galet hungrig och har jag inte ätit på 2 timmar har det varit som att blodsockret sjunkit, trodde igår kväll till 90 orixent att jag var gravid. Bim+5. Inte vågat ta test då min cykel varir fördröjd tidigare men inte med dessa syntom. Sä i morse utan någon som helst förvarning fick jag mens.....
Vi har försökt i 19 månader.... å varje gång mensen dyker upp, speciellt när det hinner gå någon daf från BIM så är det som att bli psykiskt misshandlad, slagen ner till marken. Och det känns tyngre för varje gång att göra ett nytt försök. Men längtan är så stor.... vet bara inte hur länge till vi orkar...
Funderar kring äl testerna.... kämde aldrig av äl denna gång, men cb gav resultat tidigt redan på dg 12, hade jag haft normal cykel brukar jag ha glad gubbe dg 14 och äl dg16. Då hade det varit mer rimligt med mens idag, men jag gick på cb testet.
Kanske borde skita i ältester, men känns också läskigt för jag vill ju ha sex när det som högst chans.
Kommer kännas bättre om 2-3 dagar, bara att jag hinner planera så mycket på 5 dagar (5t dagar över bim) jag hade planerat hur och när jag skulle berätta för pappan, hur jag sk vara föräldrarledig, osv
Hej! Jag är visserligen 34 år, men får jag va med här?!
Jag har 2 egna och en bonus, försöker nu få till en nummer 4! Har lite sämre odds pga att jag miste en äggledare i ett utomkvedeshavandeskap men är ändå hoppfull!
ÄL beräknad den 14/8. BIM 29/8.
Fick idag äggviteflytningar och vi sexade igår senast.
Vore kul att få följas åt!
Självklart är du hjärtligt välkommen hit!
Försöker också få till en fyra. Jobbar dock lite i motvind, då maken är mer än nöjd med de tre vi redan har, men har gått med på att blir det så blir det. Helt för min skull, som har svårt att släppa tanken på en sista, även om jag såklart är nöjd med de tre vi redan har om det nu inte skulle bli fler
Har äl i skrivande stund (fällknivsstatus xD) så skulle tippa på att tempen stiger imorgon eller senast på lördag!
Haha ja blev lite förvånad själv faktiskt, tempat har jag gjort iaf känns som det sitter i ryggmärgen nu att göra
wihooo bra jobbat, vi är igång
Eller hur!? Lite mañana mañana sådär
Bra plan! Mer vin åt folket!