För oss 35+ som försöker bli gravida
Hahaha! Bra plan! Det brukar ju vara så att när man väl kommer igång så vill man jätte mycket! Allt för kärleken!
Hahaha! Bra plan! Det brukar ju vara så att när man väl kommer igång så vill man jätte mycket! Allt för kärleken!
Känner redan att min cykel kommer bli hel knasig! Cd 3 och vaknade med super ömma bröst. Det borde släppt redan, men istället har dom blivit ömmare. Kommer säkert blöda i 2 v eller något. GÄSP!!
Grattis Symetrical!! Nu blir det en spännande väntan!
Ja, jag har nog haft en rejäl slemhinna för tusan vad jag blött idag! Flera rejäla klumpar och ett blodbad på det. Urk!! Det har tom gått att krysta ut ett par jäklar. Blå! Total rensning med yrsel.
Min temp har varit cd 1 = 36.4, cd 2 = 36,4 och cd 3 (idag) = 36,1. Förra cykeln kom dippen på cd 4, så hoppas imorgon samma! Så lugnar det kanske ner sig....
Konstig månad detta!
Var helt säker på att jag skulle få äl i fredags men fortfarande inget positiv test och låg temp men hoppas att det kommer inom några dagar, varför ska cykeln börja klydda nu helt plötsligt
Har haft mys flera dagar i rad i onödan
Hmn klen slemhinna känns som något jag skulle kunna ha haha.. fått mensvärk igen som attans nu så kanske kommer igång mer idag..
Kurvan på 4 dagar kommer här haha
Ja sen att jag sov första natten hemma efter en dryg vecka, dvs 8 Tim tokdäckad sömn gjorde nog sitt också med en grad högre temp, idag tillbaka på 36,4 igen..
Okej nu börjar snart spänningen inför BIM för dig, är sjukt taggad att följa er andra som passerat äl
Jag är rätt "nöjd" med denna mens. Den verkar vara slut redan. Använde bara 2 små tamponger igår och lite på toppen. Inget än idag. Hoppas det håller sig så!
Dock har tempen inte varit under den coverline jag fick förra cykeln. Idag är jag på 36,4 och igår 36,8. Man kanske jag bara ligger lite högre denna cykel. Har för mig jag läst att ligger man lite högre är det positivt, men vet inte.
Sen har jag ömma bröst fortfarande! verkligen mysko! Och lite pluffsig och andfådd precis på morgonen. Tydliga mens symptom.
Ska bli intressant att se vad som händer!
Funderar också på när jag ska börja med mins sista ägglossnings test. Sist började jag på cd 10, dock blödde jag fler dagar då, så frågan är om jag ska börja typ dag 7....
Vi skrev nog samtidigt! Redogörelse för min status finns ovan ditt senaste inlägg.