För oss 35+ som försöker bli gravida
kul med en till som använder FF :) tycker det är barnsligt roligt med den appen..
kul med en till som använder FF :) tycker det är barnsligt roligt med den appen..
Ja man kan ju tycka det är för tidigt :)
jag brukar ha 26-27 dagar så ca en vecka iaf kvar till mens, har ju inte ens haft äl enligt FF veckan innan 20-27/4 var vi bortresta och sov dåligt och drack vin hela den veckan typ så den tempen är ju inte att räkna med haha..
ja en nidis hade ju varit perfekt men då räknar jag med höjd temp imorn tänker jag..
hoppas bilden kom med
Jaha, vad ska man nu tro då? Hade väldigt sparsam mens för drygt två veckor sedan, blöder idag igen??? Jag som förväntat mig ÄL snart. Suck, vad är det för fel med min cykel nu då? Ska man kolla upp det? Jösses.
Näää, nu har jag bestämt att detta är mensen. Blöder ganska mkt som jag brukar och har en del mensvärk. Blödningen för två veckor sedan var något annat, var så himla lite och sparsamt :/
Okej, då börjar vi om på cd 1 igen då, haha. Men nu jädrar får det till att bli en vettig menscykel den här gången, rejäl ÄL och sen gärna ett pluss ;)
Jag använder mig av denna! https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php
Tempar du oralt, eller? Jag märkte att min graf blev mycket jämnare när jag började tempa vaginalt.
Men vad störigt! Vad brukar du ligga på före respektive efter äl? Tänker att om det du ligger på nu är en typisk lutealfastemp, kan du ju faktiskt ta dina ?fylletempar? och helt enkelt justera ner dem till vad du brukar ha i basaltemp, så kanske ff är bättre med på noterna!? och varför är flera tempar trekantiga?
tack för tipset den ska jag använda, fiffigt värre.
Tempar oralt men kanske borde byta till vaginalt om det är bättre.
haha ja sjukt störigt, hahaha jävla fylle vecka som ska ställa till det.. :) jag ska nog köra en fuling och ändra tempen som den brukar ligga på innan äl.. smart tips!
Jag tror att den är trekantig de dagarna jag tempar tidigare än jag brukar men jag vet faktiskt inte helt hundra.
Äh, men måste ju få leva lite också ;P
Ja, just det ja! Det är det trekanterna betyder. så länge sen jag fick såna pga omräknaren. Men då stämmer det ju med att de är lägre om de tagits tidigare! Kan du inte gå tillbaka och justera alla dem till den senare tiden du brukar tempa och se om det blir bättre?
tack för tipset den ska jag använda, fiffigt värre.
Tempar oralt men kanske borde byta till vaginalt om det är bättre.
haha ja sjukt störigt, hahaha jävla fylle vecka som ska ställa till det.. :) jag ska nog köra en fuling och ändra tempen som den brukar ligga på innan äl.. smart tips!
Jag tror att den är trekantig de dagarna jag tempar tidigare än jag brukar men jag vet faktiskt inte helt hundra.