Symetrical skrev 2023-07-18 07:05:18 följande:
Verkligen märklig graf för dig den här månaden Brallans! Kan det bero på att du bytt ut pillertrillandet mot vin kanske!? 😜 Känns skumt att det skulle ändras så radikalt på bara en månads uppehåll! 😆
Kan du inte langa dagens? Är bim idag enligt ff?
Jag tycker ändå att din graf är fortsatt fin, Lojsan. Men jag vet precis hur det är när hela kroppen skriker icke gravid och man bara vet att mensen kommer dyka upp 😝 Även om det var väntat den här månaden hade jag i tystnad hoppats på ett litet mirakel 😉
Själv är jag på semester på Gotland! 😎 Har äl typ exakt nu och de enda piller jag äter (förutom folsyra) är de där havtorn som du rekommenderade, Lojsan. Började ju med dem halvvägs in i förra cykeln och tycker faktiskt att jag fick lite rikligare mens. I vanliga fall använder jag typ 6 tamponger från start till slut (helt sjukt egentligen!) och den här gången blev det nog en 8-9. Är ju fantastiskt skönt när man inte försöker bli gravid, men absolut inte alls nån fördel om man vill att ett ägg skall fästa 😆 Jag har svängt lite igen från att känna mig ganska klar med barn, till att nog gärna vilja ha ett till. Dessa hormoner alltså! 🤣🤪
Jaha ni är där och härjar, väldigt fint har jag hört. Medeltidsveckan är väl nästa vecka, har ni flytt tills dess? 😄
Ja det är ju så att man känner det så väl i kroppen, men fast man varit försiktig så hoppas hjärnan ändå att något litet kommit igenom. Såå sjukt. Men denna gången är det verkligen ingenting för mensen kommer på fredag har jag bestämt.
Men va kul om det var tack vare tabletterna som mensen ökade. Hoppas nu att de hjälper till med att ett ägg ska fästa också, det vore ju toppen. Jag förstår absolut den känslan du har, fast hade du börjat knapra tabletterna om du inte velat ha? 😝