För oss 35+ som försöker bli gravida
Vad hände här..? Undrar om jag håller på att bli sjuk..
Vad hände här..? Undrar om jag håller på att bli sjuk..
Ser ut som ett egg fäste För det kan ju bli antingen upp eller ner. Ååååh va roligt om så va fallet.
Jag tror mig se ett svaaaagt positivt här idag
Jag vågar inte hoppas, får se vad som visas i kväll och i morgon bitti.
Min graf håller sig på samma våglängd händer inte så mycket där.
Men det kan hända en del någon annanstans, kolla här Det är bara på ÄL+9 så allt kan hända. Men ändå!!!! (Syns som vanligt bättre irl)
Spännande Lojsan jag ser oxå ett streck :)
Här blev det oxå spännande på morgonkissen:)
Här har vi testet från i kväll med.
Testet uppe är från i morse och det nedersta då är från i kväll.
Det är ju definitivt något där!
Vågar mig på ett försiktigt grattis! Hur ser dagens graf ut? Och ni andras? Efterlyser massa grafer som vanligt
Här verkar det faktiskt inte som att gårdagens höjdare var en tillfällighet Sjukt kul att kolla pregnancypoints och liknande just nu
Älsk på din graf känner jag, haha ja det är så sjukt beroende och kolla runt där.
Har du någon känsla?
langar Min graf även fast den är sjukt trist :)
Det är några stycken här nu som går i väntans tider, när hade ni tänkt att ta första testet?
Kan ni vänta till BM eller finns det någon som mig här inne som
gärna testar lite tidigare?
Åh asså detta är ju såå spännande, det är väl ändå ganska höga poäng känner jag... 100 borde väl vara Max?
Ja dock så känns äl+11 sjukt långt fram, det är ju då tempen brukar dala inför mensen..
Åh asså detta är ju såå spännande, det är väl ändå ganska höga poäng känner jag... 100 borde väl vara Max?
Ja dock så känns äl+11 sjukt långt fram, det är ju då tempen brukar dala inför mensen..