För oss 35+ som försöker bli gravida
Lojsan: ÄL kom ju tidigare denna månad så kan ju varit för tidigt 😂 men nja jag vet inte, men ja som du säger dag 27 fåt avgöra 😃
Hur ligger tempen i dag? 😃
Lojsan: ÄL kom ju tidigare denna månad så kan ju varit för tidigt 😂 men nja jag vet inte, men ja som du säger dag 27 fåt avgöra 😃
Hur ligger tempen i dag? 😃
Min temp beter sig som en full säll, hon försöker att resa sig i bland men väljer tydligen att glida vidare på magen. Det här var nog den tråkigaste månaden någonsin 😄
Hur går det för Brallans då?
Haha har tydligen svårt att stava till säl i dag 😄
Haha säll 🙈
Ja men Den håller sig åtminstone på mage längs linjen 😉
Här kommer min graf :)
Haha ja den gör ju det.
Men vilken fantastisk graf 😃
Än så länge där uppe men vi får se imorgon 🙈 mina bröst är vansinnigt ömma men det brukar dom vara den här tiden.
Era grafer är så spännande, din graf är med en nagelbitare. 😀
Kanske en som månad med knäppa tempar för min beter sig inte heller normalt, misstänker att jag kanske går mot en äl fri cykel men vi får se 😆
Jag tycker sen i början av året så har mångas cykler varit knasiga på ett eller annat sätt.
Men denna gången tar fan priset. Nä men du vilken dag är du på då? Kanske blir en jätte sen ÄL
Hmm jag verkar inte ha haft ägglossning, va tusan är det som händer med kroppen 😂 den översta är från tidigare idag.. var tvungen att dra fram äl testen ändå för jag var så förvirrad..
Ja den gjorde det, då måste ju ÄL skett det senaste dygnet. Men ff kanske ändrar sen om du har 3 sådana höga dagar framåt.
I dag blev jag inte klok på min temp, men den steg i dag. Tog ett test men det var neg.
tempen sjönk inte idag 😱
Men åååh så spännande. När ska du testa igen nu då? 😃
Wow Hannis! Det måste båda gott 😍
Här kommer min, inte haft något mer blod än det lilla som kom
igår morse. Men fortfarande rosa lr brun/rosa. Knappt något rosa hittills.
Men förutom att det är så lite (mer som flytningar) och inget blod så känns detta som mellanblödning så jag tänker inte ta något test.
Tempen har börjat dala efter att ha gått upp igår och så har den gjort ibland innan mens, så räknar med mens om 1-2 dagar.
Dock något sjukt är att jag vaknade med lite lätta ömma bröst idag, låter konstigt. Men ingenting är omöjligt här har jag lärt mig nu senaste månaderna 😂
Ja den gjorde det, då måste ju ÄL skett det senaste dygnet. Men ff kanske ändrar sen om du har 3 sådana höga dagar framåt.
I dag blev jag inte klok på min temp, men den steg i dag. Tog ett test men det var neg.
Jag vet inte, funderar på att vänta ut helgen. Borde få spottings imorgon kväll om mensen kommer