För oss 35+ som försöker bli gravida
Hipp hipp hurra på din stora dag!!!
Har du hunnit tempa och testa än?
Hipp hipp hurra på din stora dag!!!
Har du hunnit tempa och testa än?
Tack snälla
tempen på 36,6 igen, kände imorse att jag inte ville testa utan fokusera på annat så jag sket i det blir ju inte mer el mindre gravid för att jag väntar?
Låter som ett bra beslut!
Jag känner själv att jag ev skippar ältest och sånt den här cykeln. Tempa kommer jag dock fortsätta med, men vill mest bara njuta av semester med familjen nu. Är ledig själv med barnen den här veckan och märker att det hjälper en att foka på annat, vilket är skönt. Lär ändå ligga vid äl för man blir ju jämt så pilsk då
Jag fick en ljusrosa flytning igår på BIM-2 och har haft lite molvärk senaste 2 dagarna.
Tänkte att det nog var mensen som var på ingång
Men sen hände inget mera
Jag fick för mig att ta mitt sista graviditetstest jag hade här hemma
Ett babyplan testa tidigt och det blev ett svagt plus
Jag har haft ett par mf förut där hcg inte har stigit normalt och det kan vara så även denna gången?
Det där är ju dock klockrent positivt, om än svagt!
Hur många dagar efter äl är du på? Bim är ju ett så svävande begrepp, beroende på hur lång lutealfas man har!
Hur ligger landet för er allihop idag? Grafer och test?
Själv är jag på cd 8 och har börjat få lite känningar i äggstockarna. Brukar starta en dryg vecka innan äl, vilket stämmer bra i tiden. Märker att jag känner efter mindre nu under semestern, när man hittar på en massa skoj
Hm funderar om jag har en trifasisk kurva eller vad säger experterna?
Här händer det grejer i tråden, kul!
Här kommer min deppiga kurva, tror mensen är runt hörnet för igår va magen svullen som en ballong och den lilla finnen på hakan dök upp
Här händer inte så mycket. Väntar mens lör eller sön. Hoppas inte den kommer innan dess! Har inga större förhoppningar på att det skulle ha tagit sig.
Jag har BIM i dag och plussade med CB digital
Gravid 1-2
Jag har nästan inga symptom men det kanske är för tidigt:)