Symetrical skrev 2022-08-15 13:30:05 följande:
Men eller hur!? Hade inte heller nån vidare koll på sånt där innan vi startade bebisverkstaden för 10 år sedan
Ja, visst är det kul att analysera värdena!? Förutom just nu då, när mina inte alls följer vad jag vill xP
Brallans skrev 2022-08-15 13:14:41 följande:
Kanske blir ännu senare äl så han mirakulöst hinner bli bättre, håller tummarna för det.
Min temp låg kvar på 35,5 idag med, inte alls samma flygningar (hahaha) som igår, innan äl symptomen är kvar dock.. ska försöka hålla mig och ta ett test senare idag men ska försöka med en brottningsmatch idag bara för att gardera upp... vad är det som händer med våra kroppar
Det vore mirakulöst isf, för han är ta mig tusan helt sänkt, stackaren. Lagom stressande för en annan
Men är väl bara att gilla läget. Finns betydligt värre saker som kan inträffa än en missad äl.
Jag tror att ditt ägg släpper idag, med ökad temp imorgon som följd, så lite brottning ikväll låter som en strålande plan!
Mirakel kan ske ;)
hur mår du nu?
Tror du hade rätt kring äggsläpp för mig :)
Funderar dock på varför jag isf inte hade en tempdipp som jag brukar, är det en nackdel, ännu en dag framskjuten äl, bra el anus?
många funderingar men först ska jag få bekräftat att äl varit, så får vänta några dagar :)