För oss 35+ som försöker bli gravida
Langar grafen med. Mest för att det, enligt mitt tycke, varit lite väl dåligt med såna i tråden på sistone
Langar grafen med. Mest för att det, enligt mitt tycke, varit lite väl dåligt med såna i tråden på sistone
Låter bra det där med boost från solen. Det ska jag köra på!
Symetrical: saknar också kurvor. Fram för fler! Spännande med din.
Nej, har bara tempat sporadiskt. Flera dagar sedan sist.
Fick röd blödning igår och hoppades på cd 1, men idag var det inget Niagara falls som det borde, utan ljusbrunt
Zzzzzzz
Spännande med all Äl här i gruppen... blir de inget här i morgon så får jag leva på er ett par veckor
Här springer jag på toa hela tiden, känns som mensen kommer men det är bara massa flytningar...
Mission completed! Tror att jag älskar mig man lite extra nu bara för att han ställde upp
Nu känns det i alla fall som att vi gjort vad vi kunnat för den här ägglossningen!
Woop Woop, bra jobbat
Sj hade jag lite ew i trosan, måste ta ett äl test sen för jag hade symptom med.. kom pang boom nu under em.. vafan händer liksom CD8 brukar väldigt sällan kunna ?bygga broar? men de kunde jag nu..
Hej här är jag igen, lika frånvarande som vanligt.
Jag är redan på ÄL 4 lyckades pricka in mys precis vid äl. Så nu väntar en dryg vänta, ska testa mig som tidigast i helgen på äl 8. Men jag har en känsla av att det inte gick hela vägen denna gången.
Slänger in grafen för skojs skull.
Jisses vilken tydlig höjning! Men lite märkligt att du hade peak(?) på ältest även dagen efter.. eller är det vanligt?
Kul med så mycket aktivitet i tråden och ett par nygamla namn. Välkomna tillbaka!
Här sköt tempen i höjden idag, så ff lär sätta ut äl till igår!
Blir kul att följa er andra nu när det inte händer så mycket på egen front
Trist med mens Kissekatten, men skönt att du ändå verkar vara vid gott mod!
Hur går det för dig Chelsea84? Mens eller plus?
Nu börjar den roliga perioden
jag har oftast ew typ 5-6 dagar innan äl. Kanske är allt pillerknaprande som gett det fertila sekretet en skjuts för din del!? Tänker du ta ett ältest idag med, eller avvakta till imorgon?