För oss 35+ som försöker bli gravida
Zzzzzzz
Jag är fortfarande skengravid (cd7) och har lite högre temp än vanligt kring den här tiden i cykeln, så kroppen känns inte helt i balans längre..
Haha du är rolig du, har du haft förhöjd temp sedan du tog Boosten el har det kommit efter mensen? funderar på
om det kan vara samma för mig isf med.. jävla boost
Hej
är super orolig
fick liiiite brun flyttning idag och fick ju plus i måndags
ska man börja ana det är kört??!!
får för mig brösten slutat ömma också (från att inte kunnat röra)
får panik :(
Äntligen är tempen nere på mer normala nivåer! Känns typiskt bra nu när äl (förhoppningsvis!) bara är nån vecka bort
Hur går det för er andra? Dagens temp, Brallans Och H0nd3ndär? Någon som testat något än?
Härligt att ordningen är återställd :)
36,8 så ett snäpp ner, hade ju en topp förra månaden med sen började tempen gå ner och mensen kom, får se vad tempen säger imorn.. går den inte neråt nu tror jag tar ett test i helgen bara för att jag kan :)
Min kurva vart... ehm... spännande idag...
Dock har jag mensvärk så gissar att mensen snart dyker upp ändå. Men än inget blod. Alltid något! Väntar den till imorgon så befäster den 10 dagars lutealfas. Det vore bra. Sist kom första blodet kvällen äl+10. Cyklerna innan dess tidigare på dagen äl+10.
Om mensen inte kommer idag har jag inte bestämt mig för om jag ska testa eller inte imorgon. Testerna här hemma är utgågna så tänker att de troligen skulle vara opålitliga ändå...
Började blöda imorse
är helt förstörd
missfall igen
Tack tjejer
Nu vill man ju "hoppas" att det var tvillingar och att man miste ena, är ni med på hur jag menar?
Vill inte låta okänslig, drar efter halmstrå här just nu.
Vi får se hur de kommande dagarna blir om man får lika lång blödning som man brukar ha mens etc, så får man testa nästa v och se om hcg höjts