För oss 35+ som försöker bli gravida
dagens äl Test blev såhär. vad skulle ni säga prognosen är 😅 trodde vi hade flera dagar på oss med lite mys.
dagens äl Test blev såhär. vad skulle ni säga prognosen är 😅 trodde vi hade flera dagar på oss med lite mys.
Går man in på Ff och kollar grafer, finns där bara 2 st med lika tidig ÄL. Och det är gravidgrafer båda två 😍 Så ska sluta oroa mig för denna extremt tidiga ÄL och hoppas att det bär med sig något bra 🥰
//
Blinkande gubbe på tester i går, så antagligen lh ökning i kväll och äl på måndag precis som jag hoppats. 😍 Vill ju inte att mensen ska strula nu när man ska börja med IVF.
Trots minimal chans att bli gravida så kommer jag säkert testa redan runt den 14 och fram till Bim den 20 😂
Mensen är kommen, bara ta sikte mot försök nummer 5 och november-bebis.
Har reagerat dessa månader att jag inte har något fertilt sekret alls i samband med ägglossning.
Jag ska testa bidrottningsgele (Apiforce) för första gången denna månad. Ska jag även köra Bisolvon, eller tycker ni man ska testa en metod i taget? 😅
Hallå allesamman!
Nu har jag fått ett par positiva streck på testa tidiga stickor. De har blivit tydligare nu, så nu vågar jag tro på det. Testat tre morgnar på rad. På BIM senare i veckan tar jag ett digitalt. Håll nu tummarna att det också är positivt. 😅 jag är försiktigt hoppfull. Jag har inte vågat tro på det till 100% än. vill gärna passera BIM.
Det jag gjort annorlunda den här cykeln (åttonde försöket) är att jag tog Munkpeppar från CD 1 fram till positivt ägglossningstest. Kände av ägglossningen mycket mer än vanligt och fick fertilt sekret, vilket jag bara märker av vissa månader. Min ägglossning kom då CD 11 istället för 14/15 som jag haft övriga 7 månader jag loggat/testat/tempat.
Jag har också boostat med hög dos D-vitamin från CD1 fram till ÄL.
Motionerat mer än jag brukar men jag tränar en hel del i vanliga fall så det tror jag inte påverkat. Har också sovit bättre då jag jobbat utomlands en vecka och fått sova ostört 😂
Jag har lite lätta känningar i brösten, annars inga symptom alls. det hade jag inte med dottern för tre år sedan heller.
har inte berättat för min man än, han skulle bli så besviken om det blir en kemisk graviditet. Jag med för den delen. Men hoppas att kunna överraska honom senare i veckan med ett positivt digitalt 💜
jag lägger in min graf från FF om någon är intresserad. Samt min förra. tycker inte denna utmärker sig något särskilt utöver den tidiga ägglossningen.
Har mannen normalt med simmare så gör det nog inget om man sexar ofta. Men för oss så gissar jag att det kan vara bra med nån dag i mellan 😂 Inför spermieprovet så var det tre dagar utan utlösning Och bara 4 milj/ml.
Ja nu håller vi tummarna! 😁