För oss 35+ som försöker bli gravida
Inte en tillstymmelse till pluss 😂 Tempen lite ner i dag och Bim om 3-4 dagar. 😊 Känslig och sötsugen som vanligt innan mens 😬
Inte en tillstymmelse till pluss 😂 Tempen lite ner i dag och Bim om 3-4 dagar. 😊 Känslig och sötsugen som vanligt innan mens 😬
Alvedon83
Är det denna du använder?
Kanske man ska investera i en sådan så slipper man tänka på tempen.
lylos dig som har fertilt sekret 😍
Glad gubbe på äl-test nu på morgonen🙂passar perfekt med ledig helg tillsammans med maken.
Optimalt!! Kör hårt 🌟 håller tummarna
Min graf, hoppet lever inför imorgon.Var så skeptisk igår när jag hade låg temp men nu hoppas jag det var implantiobsdipp. Som jag skrev här ovan så fick jag en dipp på äl + 8 sist jag var gravid. haha nu låter jag superpositiv och det är jag inte kan jag säga, men litet hopp fick jag upp idag iaf. I övrigt inga symtom eller känningar år nått håll, kmr testa imorgon på äl + 10 som jag alltid gör hehe
//
Tack, det ger mig iallafall lite hopp 😊 Är äl +10 i dag men brydde mig inte om att testa för tänkte att det var så blankt i går 😬😂
Din graf ser lovande ut 👏🏻👏🏻
Här är min 😊
Ja, blev lite förvånad faktiskt. Får se hur den ligger i morgon 😊
Tycker det är lite jobbigt att bli besviken 🙈 Mensen ska ju komma dag 27 eller 28 så måndag eller tisdag. Kanske väntar till dess om jag inte får fealing innan. Tänk om jag är en av dem som har hög temp tills precis innan mensen drar igång 😬 Fösta månaden jag tempar så man vet ju inte 😅