För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag vill bara önska er en GOD JUL 🎄🎁
Jag vill bara önska er en GOD JUL 🎄🎁
Hallå hallå! 🙋🏻?♀️
Nu är jag tillbaka efter en liten kort paus.
Här ligger jag och småputtrar på CD 10 har börjat få W sekret, hoppas verkligen att jag får min äl som jag ska orkar inte med en lång osäker cykel till.
Finns inte så mycket spännande över min graf men slänger in den ändå. 😊
Halloj alla, wow vad det händer grejer här i tråden så kul 😃
Själv är jag på tråkiga äl+6, sjukt trist så jag livade upp det genom att hugga mig själv i handen med kökskniven så jag fick åka till akuten och sy.. nu känner jag mig redo för 2023 och kommer lämna 2022 med glädje 😆
Obligatoriska dagsgrafen
Här är dagens graf från mig, igår kväll var jag ganska gasig i magen, men kanske var ätit för mycket skit 🤣🤣
Men annars lugnt, lite lite lätta vita flytningar.
Superfin graf det där 😃 De där symtomen ska man inte se förbi heller, kan vara ett gott tecken.Är flytningarna som lotion ungefär?
Kan ju tala om att jag får såna vita flytningar när jag blivit gravid. Så håller tummarna stenhårt för dig. 😊
Definitivt inte! Två dagar innan ger goda chanser om man bara har fertilt sekret 😀👌🏼
Här tuffar jag på.. 🚂
Ja men precis, vi har hållit igång så mycket vi orkat 😄 Låter som man är pensionärer, men ibland är ju orken inte där.
Jag hoppas ju att du har fått med dig minst en passagerare på ditt tuffande tåg 😃
Några nya känningar? Hur har du mått på medicine förresten?
Härligt, ibland kommer livet emellan och har man något ligg i kroppen sen innan är det ju lugnt 😃