För oss 35+ som försöker bli gravida
Hörrni tjejer! Har nån av er testat d-vitamin boost vid äl? Läst om många som gjort det som det tagit sig för, så tänkte själv testa den här cykeln. Wish me luck
Hörrni tjejer! Har nån av er testat d-vitamin boost vid äl? Läst om många som gjort det som det tagit sig för, så tänkte själv testa den här cykeln. Wish me luck
Jaså berätta mer? Inget jag testat men låter intressant
Penicillin kur här, så hoppas det blir ordning på kurvan efter det.
Japp. Uvi.
Krya krya!
Hur blir det med äl då? Hoppar den över om man har uvi, eller blir den uppskjuten? Eller tror vi att det är ett ägg som släppt?
Tog mitt första ältest idag pga att jag började få fertilt sekret plus känningar igår. Eller det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv för att rättfärdiga det faktum att jag inte kunde hålla testtarmen stången xP
Vet ju att äl är minst 4-5 dagar bort, så det var rent slöseri, men kul ändå! Blev i alla fall ett svagt andra streck, så nu har jag nåt att jämföra med nästa test
Hej, är ni som är gravida kvar här? :)
Den 19/5 på bf vaknade jag 6.30 och kände en värk direkt. Sen gick det undan.. kl. 10.05 skrevs vi in på förlossningen och kl. 10.58 kom lillebror <3 Jag blev nog först lite chockad över hur fort det gick och att jag inte hann få epidural, men börjat smälta det nu hehe.
Äsch tänk inte slöseri utan att du stillar ett av dina behov
sett några som sparat sina äl test och skrivit datum på dem för att se stegringen, är det något att rekommendera tror du?
Helt rätt inställning, den skall jag anamma asap!
Jag gjorde också det förr när jag hade oregelbunden och sen äl, eftersom jag aldrig visste när den skulle komma. Har sparat dagens test för jämförelse, även om jag egentligen inte tror att det kommer behövas nu när cykeln är så pass regelbunden. Men är man analysnörd så är man ;P
Återkommer med utfall!
Här sjönk tempen till 35,4 idag! Hahaha! Så troligen har jag inte haft äl! för har inga menskänningar. Så förhoppningsvis är det inte försent, men är ju på cd 24, så har inga större förhoppningar. Konstigt ändå att jag hade så tydligt älsekret för en vecka sedan....
Har försökt googla (hahaha) om uvi och ål, men hittar inget.
Myser på för att gardera mig och lever på hoppet!
Få se hur kurvan ser ut i mitten av nästa vecka....
Njae, känns tveksamt med så låg temp efter äl xD
Men vem vet, den kanske dyker upp när antibiotikan kickar in!? Klokt att ligga på och tempa vidare. Inte mycket annat att göra ju! Du har inget fertilt sekret eller älkänningar nu? Klicka hem test lite snabbt, så kan du ju kolla med dem i nästa vecka..?
Funderade på en sak här på kvällskvisten, hade sjukt sparsam mens denna vända (tror den är slut nu redan) dvs hade kunnat satt Spotting om det inte var för att dent var lite små koagulerat blod, kanske något att vara glad över iof men då jag haft det nu för andra månaden i rad så funderar jag lite på om det kan påverka chansen att bli gravid?
googlar jag hamnar jag in på tidiga klimakteriet och där vill jag inte läsa mer