För oss 35+ som försöker bli gravida
Har försökt lossa på våra spärrar med lite prosecco nu. Wish me luck!
Hmm aha men det låter ju inte helt omöjligt att det är den där jäkla Boosten.
åh trevligt, håller tummarna för Verkstadsbesök
Hmm aha men det låter ju inte helt omöjligt att det är den där jäkla Boosten.
åh trevligt, håller tummarna för Verkstadsbesök
Okej, ska du försöka med en rond till idag? Bra att ni fick till det igår oavsett.
Du brukar väl inte få falsk alarm? nu när du inte boostar heller denna månad så vågar man ju lite på kroppen igen :)
Hej! Jag hoppar in här igen, var med för 1 år sedan, blev gravid men slutade i ma v10. Ville inte prova igen då men nu har suget kommit tillbaka igen. Har 2 tjejer sedan innan på 6 och 9 som också längtar efter en liten bebis.
Förstår om man vill vänta och landa lite efter ett ma, kul att suget kom tlllbaka :)
Jag är 38 år och har två pojkar födda 10 och 12. Min sambo har inga barn och vi har försökt i ett år. Jag fick ett missfall i nov och ett i jan och efter det har cyklerna varit oregelbundna. Nu fick jag äntligen en glad gubbe på cb advanced digital äl test förra lördagen med efterföljande molvärk i äggstockarna på tisdagen..
Så nu är hoppet tillbaka, kanske kroppen är på banan nu. ????
Jag är på cykeldag 23 och tänkte försöka vänta med att testa till midsommar.
Ah okej, hmm då är det nog som du säger bättre att vänta tills imorn och ta en omgång då
Här e det bim på onsdag... knappt tänkt på det faktiskt. Försökt koppla bort allt, jag försöker inte ens så hårt. Blir det så blir det typ... inatt hade jag världens skummaste dröm om att jag var gravid..helt sjuk dröm. Berättade om den för gubben och han sa: gå och testa dig haha. Typ första gången han nämnde nåt sånt.. haha.
Lycka till alla med äl och bim...håller mina tummar här att det blir många i juni
Btw är det någon som äter Inositol?, ramlade över en tråd om det här inne och det ska tydligen hjälpa ägglossningen.