För oss 35+ som försöker bli gravida
Wow vilka fina grafer!! Hoppas tempen håller sig högt sisådär en 8-9 månader till
Wow vilka fina grafer!! Hoppas tempen håller sig högt sisådär en 8-9 månader till
Spännande grafer!
Min är lite tråkigare. Så här kommer nog mensen under nästa vecka... tyvärr.
Här skiljer jag mig vissa dagar väldigt mycket oralt och vaginalt och andra nästan ingenting.
Usch vad tråkigt, så sjukt drygt när de drar ut på det man vill ju ha de där dagarna per månad när man inte har några känningar eller konstigheter.. de är ju inte jättemånga.
Helt sjukt vad vi kvinnor går igenom varje månad egentligen, inte så konstigt att man vill skalla lite folk i tid och otid haha
Tack töser <3 Mår fortfarande lite som en påse skridskor, men är glad över att jag i alla fall inte har äl på g, för det vore sådär kul att missa pga det här möget! xP
Härligt att äl verkar vara på g, Nyponet!
Vill se kurvor till höger och vänster här inne, gärna för en sisiådär fem minuter sen!
Här rinner näsa och ögon sedan ugår. Inte lustigt egentligen iom att lillfian vart sjuk med feber ett par dagar. Jag som annars ALLTID klarar mig. Och får jag något åker jag dit sist och lättast. Så det känns ovant att vara person 2 ut...
Det i sig gör att kurvan känns opålitlig. Det känns ju inte som att jag har någon feber men kurvan drar ändå på ett sätt jag inte är van vid.
I övrigt känner jag ingen pms denna gång, samt att det smärtar i livmodern när jag nyser. Antagligen skengravid. Haha.
Jag testade idag med testa tidigt, negativt såklart