För oss 35+ som försöker bli gravida
Du har jättefin graf , grattis till plus
Galet fin graf! Har du tagit några fler test? Ser fram emot ditt digitala
Jag vaknade kl 3 inatt och tog tempen (pga grym mensvärk) och då var den bara på 36,6 så jag var helt övertygad om att jag skulle vakna till Sthlms blodbad, men tji fick jag när jag vaknade och tempade vanliga tiden och tempen då var 37,1 Än så länge ingen mens, men väntar bara på den!
Attans!!! Fick hem nya tester ikväll och kunde inte låta bli att testa. Hade inte kissat på 3 timmar men det såg ganska utspätt ut. Delar med mig av resultatet här.. vågar ändå inte riktigt tro på det.
Wihoo, fortsätter med mina Grattis till dig :D
Tempdipp och mens här. Känns skönt att cykeln redan är så stabil efter spiraluttaget! Verkar få äl på typ cd17-18 och sen mens 11 dagar efter det. Blir det bebis nästa äl blir det typ exakt på dagen 10 år efter min första graviditet ;)
Stort grattis Cinapuffen Bästa påskägget ju.
Glad påsk på er alla, jag är påväg till stugan i fjälls och ska bara gotta mig och hoppas det kommer resultera i ett finfint ägg som vill lossa sen ;)
Har inte skrivit här på länge då jag fick missfall senaste gången. Är nu gravid igen i vecka 6 :). Väldigt glad men samtidigt orolig. Fick missfall i denna veckan, 5+2 närmare bestämt. Är 37 så hoppas verkligen det får vägen denna gång!
Vet någon av er om man kan få något högre temp av pollen? Jag ligger typ 0,2 över min normala basaltemp den här cykeln. Spelar ju inte så stor roll, bara en fundering.. Snillen spekulerar, ni vet 8P
jag brukar ligga på Max 36,6 efter äl, ja de va tydliga C de dagarna.. mina w är inte att leka med haha..
flikar in med gårdagens test med, har för mig att du även gillar att tolka test haha el så är det önsketänkande
Hej tjejer
Är tillbaka igen efter ett MA. Börjat blöda idag. Känns skönt att det kom igång av sig själv. Ska på återbesök på kvinnokliniken imorgon.
Håller tummarna att det ska gå på tredje gången nu.