För oss 35+ som försöker bli gravida
Det är inte min tur denna gången heller, med denna dippen väntar också mensen 2-3 dagar för tidigt. Suck! 😩
Det är inte min tur denna gången heller, med denna dippen väntar också mensen 2-3 dagar för tidigt. Suck! 😩
Alltså suck. Äl+12 idag. Åkte till affären o köpte det sista digitala test dom hade. Kissar på stickan. Tror ni inte att det visar instruktionsbok = fel då? Haha hat beställt så hoppas det kommer imorgon
Grattis MagganTop🥰
Visst är det kört nu? Ni som tempat och fått missfall, hur har tempen sett ut? Väntar bara på blodet😓 fått missfall förut men tempade inte då.
Alvedon83, behöver inte va kört de kan dippa och gå upp direkt efter. Ge ej upp
Dippen kan bero på flera andra saker. För mig gick tempen ner vid missfall men började också blöda ganska direkt, först väldigt lite och sedan ökade det dag två. Hade dock en dålig känsla för mina test inte ökade och kände inga symtom.
så här såg den grafen ut:
Stor skillnad från nuvarande graviditet där jag kände symtom direkt och såg mer ökning på testerna.
så skulle säga - flera saker behövs för att tyda på missfall och bara en dipp behöver inte betyda någonting. Håller tummarna ❤️
Underbart är kort, i drygt en vecka fick jag känna lyckan över att äntligen vara gravid efter att ha kämpat 10 försök. Idag kom blödningen och missfallet är ett faktum. Så sjukt ledsen 😓😓😓