För oss 35+ som försöker bli gravida
Jamen just ja, det tänkte jag inte ens på
här kommer grafen, jag vill se din med.. sjukt nyfiken på vad din temp kommer vara imorn
Jamen just ja, det tänkte jag inte ens på
här kommer grafen, jag vill se din med.. sjukt nyfiken på vad din temp kommer vara imorn
nu är kvällens äl test sjukt svagt, tvära kast.
Hmm tror du det beror på Boosten och hur du mått som gjort att tempen varit med hoppig? den hoppar ju ändå lite ner och sen uppåt, ska bli intressant och se om den hoppar upp ännu mer imorn efter dagens lilla dipp.
Woho! Snyggt! Då låter det väl som att äl inföll igår, om man ser till temp och test..?
Hur känner du efter boosten? Bortsett från tydligare älkänningar och sekret? Tänker om det är samma som jag
Bim är på måndag enligt ff, söndag enligt mig
Spännande med både äl och att bim närmar sig! Inga avbytarbänkar där inte! Haha
Själv trooooor jag min äl skett men vet inte riktigt när. Gissar på strax innan jag vaknade igår morse. För då vart äl-smärtan borta. Men tempen låg. Hade ew-liknande flytningar på förmiddagen men under upptorkning med mindre vatten i. Torrt på em. Idag är tempen lite högre med fortfarande inte normalt efter äl hög. Men haft lägre temp hela denna cykeln. Får nog avvakta ett par dagar till gör att se så äl verkligen gick igenom...
Håller med till hundra procent!
Har börjat få mer som mensvärk nu och upptäckte nyss lite blod när jag torkade mig efter toabesök, så förmodligen kommer mensen redan imorgon. Så jäkla surt att min lutealfas blir kortare och kortare. Känns lite som att det inte är meningen att vi ska få fler barn..
Men va tusan, kan inte vara någon nid/fästblödning el något annat än den förbannade mensen?! :(
Känner igen känslan, du ska inte prova lite letrozol för funkade väl för dig förut?
Alltså nu börjar jag inbilla mig saker här.
Åh spännande :D förstår om du vill vänta med att ta ett test, men vilken CD är du på?
Åh spännande :D förstår om du vill vänta med att ta ett test, men vilken CD är du på?