pandarinen skrev 2023-11-12 21:29:09 följande:
Jo jag tror nästan att det är bättre, bara jag som är så stressad och vill få till det på rätt dagar, vet inte hur jag ska få honom att vilja igen, han är verkligen anti sex nu efter de här tre åren.
men han verkar otroligt lättnad över sitt beslut men så fort jaf tar upp det hela på tal blir han irrererad. Kanske jag bara ska låta han vara k celebat 1-2 månader å hoppas att han längtar tillbaka. oavsett kommer jag bara ha oskyddat sex, fortsätta äta folayra och testa i tystnad ägglossningen.
vet bara inte hur jag ska bete mig nästa månad för att inte döda situationen, för säger jag att nu är det dags, då tror jag han istället spjärnar emot, vi behöver nog hitta tillbaka till varann intimt och närhet innan det blir spontansex igen.
jag Har ställt in mig på att vara enbarnsförälder och det är till en fantastiskt frisk intelligent charmig kille. Den bästa av alla, men förstår inte varför jag ändå har längtan att kunna få ett till barn när jag har det perfekta barnet, men förutom att jag vill älska ett barn till så vill jag ge min son ett syskon, så orolig att han ska känna sig ensam.
inget han visar tecken på nu eller som vi pratar om, men tänk om.
Låter som en bra plan, prata inte om det med honom just nu utan lägger all göra barn energi på dig själv igen. Gör roliga saker och njut av livet. kanske du har nån hobby du glömt bort som du kan ta upp igen. Så kommer han snart att se på dig och ert sexliv på samma sätt som innan pressen tog över 😊❤️