Symetrical skrev 2022-05-28 07:59:33 följande:
Alltså en något märklig grej. Är ju väldigt säker på att äl inföll onsdag kväll/natten mot torsdag (tempen har legat högre två morgnar nu), men så upptäckte jag äggviteflytningar igen igårkväll. Detta förbryllade mig något, ffa när jag samtidigt kände lite i höger äggstock Har mycket flytningar idag med, men mer vattniga/lotionaktiga. Inte haft såhär nån gång sedan jag tog ut spiralen i februari. Kan det vara så att kroppen släppte två ägg? Eller försökte? Eller kan det bero på d-vitamin boosten? (Den fick jag för övrigt ganska körig mage av xD)
Symetrical skrev 2022-05-28 08:13:48 följande:
Halloj!
Hur går det för dig? Börjat få några äl-känningar än? Och när tänkte du börja med testen?
Ja så kan det väl vara att kroppen släppt/försökt släppa en gång till el ?måste? man ha tempdipp även på andra släppet? tänker att Boosten nog kan göra kroppen lite hyper.. det finns inget som provat boost här som du kan fråga? tack för varningen om magen. :)
Jo det har börjat komma igång lite nu i kroppen, började med första igår och de va vääääldigt svagt.. ska ladda med Boosten på söndag och har jag läst rätt så ska jag ta 30 st tabletter.. har mkt mer flytningar är jag brukar så jag hoppas det är ett gott tecken.
Min man har förövrigt fått världens problem med sina allergier, så hoppas regnet gör sitt för att han ska hinna pigga på sig..