För oss 35+ som försöker bli gravida
Japp. Uvi.
Krya på dig, håller tummarna att kurvan skärper till sig sen
Japp. Uvi.
Krya på dig, håller tummarna att kurvan skärper till sig sen
Tog mitt första ältest idag pga att jag började få fertilt sekret plus känningar igår. Eller det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv för att rättfärdiga det faktum att jag inte kunde hålla testtarmen stången xP
Vet ju att äl är minst 4-5 dagar bort, så det var rent slöseri, men kul ändå! Blev i alla fall ett svagt andra streck, så nu har jag nåt att jämföra med nästa test
Äsch tänk inte slöseri utan att du stillar ett av dina behov
sett några som sparat sina äl test och skrivit datum på dem för att se stegringen, är det något att rekommendera tror du?
Funderade på en sak här på kvällskvisten, hade sjukt sparsam mens denna vända (tror den är slut nu redan) dvs hade kunnat satt Spotting om det inte var för att dent var lite små koagulerat blod, kanske något att vara glad över iof men då jag haft det nu för andra månaden i rad så funderar jag lite på om det kan påverka chansen att bli gravid?
googlar jag hamnar jag in på tidiga klimakteriet och där vill jag inte läsa mer
Brallans: Jag tror inte heller på klimakterie. Då blir det tvärtom har jag läst och hört. Man blöder enormt mycket.
Symetrical: spännande med äl på gång!
Jag går bara och väntar på mens. Hoppas den kommer i veckan. Är så otroligt trött på min temp.
BTW finns det något som inte är receptbelagt som kan vara bra att knapra? käkar Natalben i dagsläget.
BTW finns det något som inte är receptbelagt som kan vara bra att knapra? käkar Natalben i dagsläget.
kollade runt lite i gamla trådar här kring det och hittade lite tips, ska läsa på lite och börja där tänker jag. Funkar det inte så är det nog bäst som du skriver att kontakta klinik direkt
ska nog haka på din boost iaf, mina äl tester kom idag så äääntligen ska jag få kissa på sticka snart
Jag fattar ingenting, min mens har fortfarande inte kommit.
Den borde kommit i lördags eller senast söndag.
Fick ju positivt äl test och temp höjning.
Nu blir jag stressad eftersom jag bokat resa.
Men gravid borde jag ju inte vara i alla fall, har tagit neg test.
Såklart det ska bli försenat och hålla på nu så blir det antagligen mens precis på semestern sen, man blir så trött på allt
När testade du senast och vad ligger tempen på? Förstår att du lessnar speciellt med semestern och allt :(