För oss 35+ som försöker bli gravida
Testade tillsammans med mannen ikväll, helt sjukt!
Grattis 😃
Testade tillsammans med mannen ikväll, helt sjukt!
Grattis 😃
Så nu är smygande fisen här igen, så jag tänkte hoppa in i matchen igen efter ett litet uppehåll.
Är på ÄL+4 i dag och grafen ser ganska så tråkig ut en så länge. Men jag hoppas ju på en uppåtgående kurva nu.
Jag tycker att både tempen och ökningen på testen är 👌🏼 Så länge det är så pass lite blod tror jag verkligen inte att det är någon fara! ❤️
Ser att din temp är ett snäpp högre senaste dagarna. Det är min med sen man ställde om klockan. Lär ju bero på det, att kroppen inte hunnit ställa om den timmen riktigt.
Hur är det för er andra som tempar? 😀
Åh nej! 😔 Jag hoppas att det inte är på väg åt fel håll. Såg det ett tomrum i livmoder eller va det helt slutet?
Nu försöker jag vara lite positiv här och tänker att du kanske är en låghormonare, och att embryot gömde sig där inne. HCG kan ligga på mellan 100-5000 i v5.
Man har ju läst många solskenshistorier om detta, hoppas verkligen att du är en av dom. 💕
Fast man brukar känna sånt i kroppen, oavsett vad andra säger. Hur har du det med symtom och det nu då?
Här ökar tempen som jag hoppades på, så peppar peppar låt det fortsätta så.
Ska börja gå efter min vaginala temp tror jag, den är mer jämn överlag.
Nu i förkylningstider så kan jag vakna av att jag sover med lite halvöppen mun, då är det bättre att gå på den som är mer sluten haha