Symetrical skrev 2024-05-28 18:47:53 följande:
Vill inte vara en partypooper, men om du fortfarande har hcg i kroppen (har för mig att du hade 160 sist du kollade) kan ältestet ge utslag pga det. Eller har du tagit andra ältest som varit svagare föregående dagar?
Men känns det som att äl är på g och du har fertilt sekret är det ju bara att tuta och köra! 😜
Tanken slog mig precis efter jag skrev här 🤦🏻?♀️
Får leva på hoppet och se vad temperaturen talar om om ett par dagar. 🤒
Till mig sa gyn på sjukhuset att mitt hcg bör minska med 50% per två dagar. Det gick från 360 till 160 på två dagar. Torsdag till Lördag. Djunker det 50% från lördag så bör det varit 80 igår och kanske nere på 50-60 idag. hade en liknande sänkning förra missfallet. det gick ganska snabbt. Det kan så klart vara helt annorlunda den här gången.
Visst kan man få ägglossning först när hCG är nere under 50? Någon som har koll?
Efter förra missfallet började jag också testa dag 11, LH var då negativt. Och fick då positivt LH dag 15 och bekräftat med temp dag 17.
Vilken tur att man loggar allt i Fertility Friend 😂
Jag har inte tagit ÄL-test tidigare så jag har ingen referens, men tänkte kolla kommande dagar så får jag se vad som händer. hoppas på starkare ÄL-test 🙏 .