För oss 35+ som försöker bli gravida
Tempen håller sig uppe men testet imorse var helt blankt. Mensen dyker nog upp snart.
Tycker ändå fin graf är lite spännande.. konstigt att tempen går upp igen om de inte är något?
Spänningen över, mensen dök just upp😐
Nya tag då, nästa bim blir 7/10.
Jag testade äntligen positivt! 39 år och inne på 9e försöket. Med ett missfall i bagaget. Enda jag gjorde annorlunda denna gången var att ta Rosenrot (tar andra antioxidanter också sen 6 mnd tillbaka). Hoppas det håller sig 🤞🏻
Lägger med min graf denna månaden.
Vet å fasiken va som händer här?
Igår hade ja lite bruntaktigt i trosan när ja skulle på toa, inget på pappret. Å de har ja aldrig tidigare haft. Lite liknande mensvärk kommer i omgångar. BIM på 16/9 på lördag så får la se.
Pulsen va skyhög inatt. Tempen håller sig på 37 typ.
Går snarare å väntar på mensen å få börja om me min nya termometer så de kanske blir mer rätt å lättare å förstå 😝
Men va bra! Har googlat å hittar bara en engelsk sida eller me engelsk text. Kan de va rätt?
Ser du tempen i appen så du kan lägga in den i en annan app oxå?
Hur länge räcker batteriet? För antar att den går på ett sånt.
Många frågor men hoppas du kan svara på någon :)
Tack ☺️
Låter ju som en bra grejj! Skall läsa lite mer men verkar som den skulle funka fint för mig.
Äl+3 och väntan känns som den går i slowmotion😂 någon som har det mer spännande nu och vill dela symtom/graf/känsla eller något?🥰
Hoppar in i tråden. Fyller 37 år i höst och hoppas nu på att få nummer tre, en sladdis nästa år. Min yngsta går i förskoleklass:
Skitläskigt att börja om men sen jag bestämde mig känns det bara så självklart. Min man är nog fortfarande inte lika säker men han är inte heller emot en trea och tror han bara väntat till jag bestämt vad jag vill.