För oss 35+ som försöker bli gravida
men är det möjligt med negativt trots BIM?
har två barn 8 & 14 år men är ju ett bra tag sen 😂
Samma här! Mensen kom som ett brev på posten.
Körde igång med RR & Apiforce igår, värt att testa iallafall. Kör någon det?
Insåg att vi nog myst på ?fel? dagar med tanke på grafen nedan. Tror Äl skedde annat datum än jag trodde och vad appen sa. Blir spännande med en hel graf iallafall och en CL.
Hej!
Jag tog Rosenrot och Apiforce under hösten/vintern men blev inte gravid då. Däremot har jag fått två graviditeter (som tyvärr slutat i missfall) på den här sidan nyåret och då har jag tagit Munkpeppar istället.
Okey! ja man får nog testa sig fram helt enkelt! Verkar vara så himla olika vad som funkar på olika personer & vad som är slump och inte :)
Negativt test även för mig ÄL+13 (testa tidigt) och tempen vänder neråt.
Lika besviken varje gång...
Samma här man blir less! Riktigt frustrerande.
Kör du RR eller Apiforce eller Munkpeppar ? Haha man försöker testa allt. hur länge har ni försökt ?
Ja, åtta dagar 😕 men det var ju testa ultratidigt digitalt jag tog så känns kört.. min lutealfas är sällan 14 dagar men men.
Den som lever får se 😀❤️
Hoppas att förkylning eller feber inte ställer till det. Det var inte så hög feber heller så det bör vara ok?
ja det är sjukt svårt! Särskilt när man närmar sig 10DPO då jag plussat innan.
Gud vad jag känner mig ensam ikväll. Jag har inte riktigt någon att prata med om mina tankar. Jag längtar så efter en större familj och ett syskon till min dotter och det känns så väldigt långt bort 😔