För oss 35+ som försöker bli gravida
Hej alla hönor. Har precis läst igenom vad som händer och inte händer. Förstår ju att alla är ute efter men just nu blir jag bara avundsjuk på alla som får mens här! Hahaha!
Och ta äl stickor!
Hej alla hönor. Har precis läst igenom vad som händer och inte händer. Förstår ju att alla är ute efter men just nu blir jag bara avundsjuk på alla som får mens här! Hahaha!
Har inte tempat på snart en vecka tror jag. Men ska göra det för skojs skull imorgon. Det sista låg jag nog mellan 36,2-36,5. Så inte jätte hoppigt. Stabilt någonstans mitt emellan och händelselöst.
CD 48 idag.
Räknat ut att om jag bara "råkat" hoppa över en mens, borde nästa komma nästa torsdag. 23/6.
Tack Symetrical och Brallans för omtanke och pep!
Försov mig igår så blev ingen temp. Idag 36.0 och lite ljusbrunt
Dock tyckte jag tappen låg högt igår kväll.
Waiting, waiting....
Har du fått mens Brallans?
Läste bakåt i tråden och du hade väl BIM igår?
Gött Brallans!
Här har kommit mer åt röda hållet, så kan ev bli mens redan ikväll! Då är man isf äntligen på cd 1.
God morgon alla!
Det var ev falskt larm igår... Vi får se under dagen. Blev inget mer efter kl 18 typ, då det var ljust brunt
Imorse var tempen uppe i 36,6. Kan väl inte annat än skratta!
Men kan vara skönt att chilla under sommaren och mysa efter behag och inte på beställning. Tror det är det som gjort att jag haft ovanligt mycket lust det sista.
Jag tror inte lite alkohol påverkar negativt på något sätt på äl. Inte heller i början av graviditeten, då man ännu inte vet att man är gravid. Så har alla barnmorskor sagt till mig och mina vänner. Dom borde veta.
Tror inte heller små mängder kaffe påverkar. Vet flera kaffe älskare som lyckats snabbt och hela vägen utan att minska nämnvärt.
Samma med nikotin. När jag väntade mina 3 första rökte jag som vanligt tills jag fick positivt på grav test. Då slutade jag tvärt. Med siste snusade jag, också fram till positivt test och slutade då.
Glömde skriva att jag aldrig började med nikotin efter sista
Jag var 35.
Kollade snabbt igenom dina inlägg. Ser att du gjort och planerar fler IVF.
Har det konstaterats att ni har svårigheter?