För oss 35+ som försöker bli gravida
Vaknade lite smått kallsvettig var helt hundra på att tempen hade dykt, men icke. Jag vet inte hur jag ska läsa av min kropp denna cykel, känner så mycket olika. Vet inte heller om jag ens ska ta ett test en.
Vaknade lite smått kallsvettig var helt hundra på att tempen hade dykt, men icke. Jag vet inte hur jag ska läsa av min kropp denna cykel, känner så mycket olika. Vet inte heller om jag ens ska ta ett test en.
Härligt Symetrical! visst menar du vd 15?
brallans, oj oj spännande tider nu igen då! Hur känns det?
Själv har jag just nu den klenare mensen i manna minne vet inte ens om den är värd sitt namn. Någon annan som har varit med om att ha fått så här klen mens i några cykler efter missfall? Min slemhinna måste ju va ultratunn med denna mängden blod, knappast gynnsamt för ett ägg. Vad är era bästa tips för rikligare mens? Ska tilläggas att jag haft rejäl mensvärk men väldigt klen blödning då som sagt.
Min tomat är gravid!!! 😂😂
jag har sett alldeles för många reels med tomater som är gravida så var tvungen att prova! ;) nu tog jag sedan grav testet och höll upp i spegeln och sa till mig själv att snart ska JAG få ett test att se ut så här.
varm kram till er alla och en klapp på axeln för hur grymma ni är alla tjejer. Att vi orkar, både kampen för plusset, att behålla plusset och sedan födsel, uppfostran och allt därtill. Vi är grymma, oavsett hur lång tid kampen tar.❤️ snart är detta vi istället för tomaten, det tror jag ❤️❤️
//
hahaha japp såna är vi 😂
jag beställde faktiskt äl test denna månad efter mitt sommaruppehåll, då har du ju laddat med simmare det är ju suveränt 😁