För oss 35+ som försöker bli gravida
glömde grafen
glömde grafen
säkert för tidigt att testa, tänkte om du hade imp dipp igår
Jag testade idag med testa tidigt, negativt såklart
Här rinner näsa och ögon sedan ugår. Inte lustigt egentligen iom att lillfian vart sjuk med feber ett par dagar. Jag som annars ALLTID klarar mig. Och får jag något åker jag dit sist och lättast. Så det känns ovant att vara person 2 ut...
Det i sig gör att kurvan känns opålitlig. Det känns ju inte som att jag har någon feber men kurvan drar ändå på ett sätt jag inte är van vid.
I övrigt känner jag ingen pms denna gång, samt att det smärtar i livmodern när jag nyser. Antagligen skengravid. Haha.
Ja jag håller med den är betydligt mkt högre än den brukar efter äl, nu ska jag bara hålla mig tills onsdag om tempen går upp igen haha
Jovisst kan det vara för tidigt jag testade men har fått tidiga plus mina andra graviditeter.
Får se om det blir fler test om någon dag, jag vill ju egentligen inte testa men kan inte stå emot, tänk om det skulle blir ett plus
Någon som har koll på hur långt efter tempdipp man kan få plus?
Borde det inte vara tillräckligt hcg ett dygn efter om man testar med testa tidigt test som mäter från 10hcg?
Äsch har man test så kan man ju lika gärna testa, förstår att du inte kan stå emot.. :)
Grafer tack!
/bronkit-bruttan
Trolig feber inatt här så tyvärr påverkad graf. Den vaginala tempen känns orimligt hög. Får se om mensen dyker upp imorgon eller om lutealfasen iaf blir längre...
Vill se minst 3 plus här kommande dagar! Och så har jag beställt varsin graviditet till mig och Nyponet kommande äl. Kan tycka att det knappast är för mycket begärt!? Slängde förresten in en brasklapp gällande ej för besvärligt illamående, foglossning eller andra graviditetsrelaterade aber med.