För oss 35+ som försöker bli gravida
Dock borde äggen sparas på under tiden man är gravid och tiden efter innan äl kommer igång. Eller..!? #snillenspekulerar 🤪
Var uppe redan vid 03 inatt så tempade då vilket blev 36,6 och justerade tempen efter när jag brukar och då skulle den landat på 37,1, satt i soffan en timme och tog tempen igen vid 4 och då var den på 36,7 vilket då skulle bli 36,9 som igår vilket känns mer rimligt.. la in 37,1 dock eftersom det har tempen innan jag gick upp men kanske justerat den beroende på vad morgonen visar.. fan och behöva gå upp i helt fel tid 😆
FF fortfarande osäker på äl.
Jag fick en spottning i går, sen i natt började blödningen komma igång lite sakta. Men min temp ligger fortfarande ovanligt högt för att vara mensen. Jag hoppas att den hoppar ner i morgon och blödningen sätter igång.
Jag är förvirrad eftersom tempen ökade i dag, kan tillägga att jag tog ett test men det var neg.
Symetrical, Jag justerade den upp 0,3 då blev det samma temp som igår vilket känns logiskt 😃
Börjar du närma dig äl?
Ja, den var så spännande att jag inte kunde låta bli att ta ett smygtest såhär 4 dagar före BIM 🤪
Jag ser ett tydligt plus i verkligheten, men just eftersom det är 4 dagar före BIM så litar jag inte riktigt på detta! Vad som helst kan hända nu de närmaste dagarna.
Maymom: Heja tempen! Uppåt ska den! 🤗
Själv så väckte min katt mig exakt en timme tidigare än jag brukar gå upp och tempa, och jag är ledig idag, så jag bestämde mig för att ta tempen kl 05 istället för 06, men hur räknar jag om? Tempen kl 05 var 36.86.
FF fortfarande osäker på äl, tempen är oavsett väldigt hög för att vara jag.
Tog ett glas vin igår så kan inte vara det heller, jaja tiden får utvisa.
Stort grattis Phozie och Maymom! 🥳 Kul med två plus så tätt inpå varandra! 😀
Härligt med äggsläpp, joinar dig och tar en glas bubbel ikväll jag med och skålar för att det släppte ett dunderägg 🥂👊🏼🥳
Efterlyser spännande grafer när man själv är på nagelbitande 4 dpo 😜