För oss 35+ som försöker bli gravida
Efterlyser kurvor!!!
Här är min, ligger inte såhär högt efter äl (förutom förra månaden) antingen blir jag sjuk eller så var det något tillfälligt med tempen men de borde visa sig imorgon..
Efterlyser kurvor!!!
Här är min, ligger inte såhär högt efter äl (förutom förra månaden) antingen blir jag sjuk eller så var det något tillfälligt med tempen men de borde visa sig imorgon..
Ja det hade ju varit sjukt kul, tänk om alla tre fick plus
något som slog mig nu när jag kollade våra grafer är vilken sjuk skillnad det var i våra nivåer på tempar, jag har alltid tyckt jag legat lågt i temp.. undrar lite kring om man kan avläsa något kring ens ?normal? temp ökar eller minskar chanserna till graviditet eller att man helt enkelt är olika..
Spännande grafer!
Min är lite tråkigare. Så här kommer nog mensen under nästa vecka... tyvärr.
Här skiljer jag mig vissa dagar väldigt mycket oralt och vaginalt och andra nästan ingenting.
Tycker inte din graf är tråkig, du ökar ju i temp...
Vi är olika helt enkelt, olika hårfärger och olika tempar haha
du kan inte ha fått en implatationsdipp då? Borde tempen öka imorn igen.. sett många gravidgrafer där tempen hoppat lite upp och ner Också.
Usch vad tråkigt, så sjukt drygt när de drar ut på det man vill ju ha de där dagarna per månad när man inte har några känningar eller konstigheter.. de är ju inte jättemånga.
Helt sjukt vad vi kvinnor går igenom varje månad egentligen, inte så konstigt att man vill skalla lite folk i tid och otid haha
God morgon
För mig går tempen neråt, hade 36,7 som högsta temp sist jag var gravid så får se om tempen fortsätter neråt då kommer jag inte testa något.. skulle den börja klättra uppåt igen kanske jag tar ett test typ ons? Om det inte är förtidigt..