För oss 35+ som försöker bli gravida
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Tack!
Intressant att du är uppväxt utan syskon, då vill jag gärna höra hur det har varit för dig att inte ha syskon. Har du saknat närheten till någon jämnårig?
Vad ser du för fördelar med att växa upp utan syskon? Nackdelar?
Godmorgon!
Någon som ser något på dessa test? Tagna på BIM-6 vs - 5, nedersta från -5 såklart. Ignorera min pil haha, jag som lekte lite
Testade inte idag för orkar inte bli bevsiken
Nipt idag visade mIssed abortion igen. Så snopet känner mig fortfarande görgrtavid. Men men får se om vi gör ngt nytt försök två män och ett missfall under de9 mån vi försökt kanske får ge upp nöja oss med våra två friska barn ....
Jag har två syskon, det har varit kul som liten att ha syskon, men det skiljde sig 4-5 år mellan mig och mina två syskon så blev väl inte jättemycket att jag fick leka med dem så att säga, nu som vuxen har vi inte jättemycket kontakt. Men pratar ibland. De två som bara har ett år emellan de är som hund och katt och har ingen kontakt alls idag. Så det behöver ju inte bli bra sammanhållning heller. Och jag tänker lite att skulle vi inte få en till, ja då får man väl ta med en kompis tex på semester om det skulle vara så- men det ger ju också möjlighet för barnet att lära känna massa nya vänner också när de är ensambarn på semester.
Men jag hoppas så klart på en bebis inom ett år...
beklagar :( det är drygt med mf, speciellt flera på rad.
Jag har själv varit gravid typ konstant sen oktober 2020. Är i v 33 nu så denna gången har allt hittills gått bra men är fortfarande lite orolig att man ska vakna upp en morgon och sparkarna avtagit..
min tredje graviditet detta nu under den här tiden så det jag ville komma till är att tredje gången gillt kanske funkar för dig med?