För oss 35+ som försöker bli gravida
Håller med Cocachins i det hon skriver ❤️
Håller med Cocachins i det hon skriver ❤️
Här går det inte alls bra med testen.
det har väl ökat något litet men inte alls så mycket som det borde så nu är jag orolig över Ma eller ännu värre utomhavandeskap.
någon som vet vad man kan göra om man misstänker utomhavandeskap? Är det bara kk akut, eller var skulle man kunna vända sig för att kolla typ hcg halt mm?
tog ett clearblue med veckoindikator i lördags då jag var helt säker på att det skulle visat 2-3 men blev bara 1-2 , jag hade Äl torsdagen el senast fredagen 2 veckor tidigare 11 maj.
orkar inte detta också
Förstår dig så väl Hanna Gitta! Känner att jag är på liknande plats nu. Är verkligen på händer det så händer det-nivå. Lever dock precis som vanligt hela tiden. Orkar inte välja bort det goda i livet pga en ev graviditet, som ärligt talat inte verkar vilja bli av såhär 15 månader utan preventivmedel 🙄
Hur går det för dig, Brallan? Borde inte du vara nära bim? Har du testat nåt? Och har du någon graf att langa? 😃
Hur har det gått med testandet Minaälsklingar? Har det ökat mer i styrka?
Och var det äl på g för dig tidigare i veckan Cocachins? Eller berodde det på hcg?
Själv är jag ganska säker på att jag har äl nu idag på cd 19. Slarvat massor med tempningen så lagt in fejktempar, men ska försöka komma ihåg att ta den imorgon för att se om den ökat 🤪
jag är orolig för att mina tester inte ökar som dom ska, dom ökar men väldigt långsamt och när man läser om andra som hcg ökat långsamt på så har det många gånger berott på utomhavandeskap, har haft det en gång för 16 år sedan men fick behålla min äggledare.
jag vill absolut inte åka till akuten men tänkte mest om man börjar få ont eller nått så finns där väl ingen annan stans att vända sig tror jag.
får man lov att komma till barnmorska bara för att ta hcg test? Jag har inte ens skrivit in mig än, känns ju ganska onödigt eftersom det förmodligen inte kommer gå hela vägen.
tycker bara om det ändå inte står rätt till så kan man ju lika bra börja blöda ut det nån gång istället för att gå och vänta ännu längre på något som ändå inte blir bra.
nu är jag helt säker på Ma eller liknande.
testet är inte starkare och fortfarande 1-2 v på clearblue och skulle ju varit i 4+5 idag.
jag vill bara börja blöda så jag kan få börja om men kroppen verkar ju inte vilja ta hand om det själv?
vad ska man gör, bara gå och vänta?
Känner oxå igen mig, blir 41 i sommar och började försöka när jag var 39, dottern blir 7 år i sommar med och jag vill så gärna få en till, min man blir 34 år. sagt att han får byta ut mig om det inte blir något men han bara skaka på huvet 😆 tänker med året ut sen får det nog vara.
Verkligheten spännande Twigman! Imponerad över att du står ut ända till kub med ul. Jag gjorde visserligen också det med första, men de andra graviditeterna har jag gjort tidigt vul 🙈
Vilket datum är kuben?
Känns ändå bra att vi är så många i samma sits Lojsan, Hannis och Brallans ☺️
Kom mensen igår, Hannis?
Själv åkte jag till hamnen och drack bubbel med min mamma och lillebror, trots äl +6. Hade jag aldrig gjort för ett år sedan 😆
Kan slänga in kurvan igen, i brist på andra 😂 Räknar med insomnia och svettningar kommande nätter och mens på typ tisdag.
Alltså älskar din graf 😊 gott med bubbel det gjorde du helt rätt i, nu tycker jag du är lite negativ jag håller tummarna för noll svettningar och insomnia!