För oss 35+ som försöker bli gravida
lojsan: syftade på att det var förra månaden det tog sig 😃
dagens graf är verkligen ingenting spännande.
lojsan: syftade på att det var förra månaden det tog sig 😃
dagens graf är verkligen ingenting spännande.
Här kommer min graf, aldrig hänt mig att den åker ner såhär 😱 är det en implantdipp?
Var en rejäl dipp och strax under linjen också..
Fortsatt krämiga flytningar, lite mindre molande även om jag hade en annan sorts på morgonen.
Förlåt för den feta texten men den vill inte byta tillbaka 🤣🤣
Ah okej jag förstår, tycker det är så stört med några kilo för mkt så är det stopp, speciellt när det inte verkar som de har så stor påverkan på fertiliteten som man trodde från början.
Har en dotter på 6 år och började försöka med 2an för ett år sen, fått 4 missfall och ett x här nu sen aug så verkar kunna bli gravid men inte behålla, fått medicin som ska hjälpa med det så nu håller jag tummarna för att det ska funka 😃
Ja tiden brukar sega sig fram de dagarna man verkligen Inte vill det 😊
Nej jag har fått TrioBe som innehåller B12 att testa i tre månader, blir jag gravid ska jag få trombyl med..
Ja man testar ju allt som kommer över en känns det som efter ett tag 😊
Min temp beter sig som en full säll, hon försöker att resa sig i bland men väljer tydligen att glida vidare på magen. Det här var nog den tråkigaste månaden någonsin 😄
Hur går det för Brallans då?
//
Kanske en som månad med knäppa tempar för min beter sig inte heller normalt, misstänker att jag kanske går mot en äl fri cykel men vi får se 😆
Haha säll 🙈
Ja men Den håller sig åtminstone på mage längs linjen 😉
Här kommer min graf :)
Spännande, inga mer spottings?
Än så länge där uppe men vi får se imorgon 🙈 mina bröst är vansinnigt ömma men det brukar dom vara den här tiden.
Haha ja den gör ju det.
Men vilken fantastisk graf 😃
Än så länge där uppe men vi får se imorgon 🙈 mina bröst är vansinnigt ömma men det brukar dom vara den här tiden.
Era grafer är så spännande, din graf är med en nagelbitare. 😀
Jag tycker sen i början av året så har mångas cykler varit knasiga på ett eller annat sätt.
Men denna gången tar fan priset. Nä men du vilken dag är du på då? Kanske blir en jätte sen ÄL
Ja din temp brukar ju inte vara såhär, drygt att det blir såhär tycker jag.
Jag är på CD16 idag, tempen ökat lite sen när jag trodde jag hade äl på CD12... Jaja den där jäkla tiden får utvisa.
Hmm jag verkar inte ha haft ägglossning, va tusan är det som händer med kroppen 😂 den översta är från tidigare idag.. var tvungen att dra fram äl testen ändå för jag var så förvirrad..