För oss 35+ som försöker bli gravida
Inget blod alls sen igår morse, stabil temp och nu fick jag detta 🥹
//
Inget blod alls sen igår morse, stabil temp och nu fick jag detta 🥹
//
Jag har vart tyst länge ! Jg har börjat med munkpeppar , mina annars regelbundna positiva ägglossningtest flyttade från dag 16-17 till 21 , mannen fick prestationsångest så vi fick inte till det ordentligt utan dag 20 var den närmaste , jag hoppas vi har någon pigg simmare i den laddningen !
Grattis till dig/er som plussat och hejja er som kämpar !
underbart Symetrical! Så glad för din skull!!
Lite uppdatering från mig. Tempen har kommit upp och legat stabilt på 36.8 nu iaf efter den svaga tempoökningen i början, ska bli intressant när mensen kmr för att räkna bakåt för att se om jag haft äl cd 13 som jag tror eller cd 15 som ff satt ut. Hur som helt kmr nog mensen snart för tog grav test imorse som var negativt.
Testade alltså natten mellan äl +8-9 😂 Men har inte använt testa tidigt hahaha varför gör man ens så 😂😂🤔 Jo för man ska till Ullared på äl+ 9 och vill veta om man kan gå och glo på bebiskläder med gott samvete 😅😆🤣
Alvedon83, går inte att citera dig 🤔
Dag 15 borde räcka, dom små rackarna var säkerligen i givakt när ägget släppte 😊 Nu håller vi tummarna 🤞😍
Oj, det var tidigt! Inte konstigt att det blev negativt 😂
Dock har jag själv varit där ett antal gånger! 🤪
Din graf ser ju fantastiskt fin ut i alla fall, nästan lite trifasisk 😉 Hur ligger landet idag då?
Ja, har så kort cykel så ÄL på CD9 eller 10 brukar stämma.
Läste att boosten lägger sig i fettet så att ta den i närtid mot ÄL va ok.
Men bara å fylla på systemet me simmare så dom e redo när bowlingklotet släpps ;D