För oss 35+ som försöker bli gravida
Vi har beslutas oss för ivf nu efter att ha försökt få en tredje i 1,5 år. Utredningen visade att simmarna var svaga.
Vi har beslutas oss för ivf nu efter att ha försökt få en tredje i 1,5 år. Utredningen visade att simmarna var svaga.
37.0 imorse i morgon temp så hög har jag inte haft nån morgon sen Jag började temps för knappt 3 mån sedan. Kunde då inte hålla mig så tog ett hcg 25 test, men det var tot blankt, men är äl+9 idag så känner att det ändå inte säger mig så mycket. Känner mig optimistisk just nu pga tempen. Men jag vill gärna ha antydan till stäck på testet före äl +11 annars kmr jag nog bli pessimistisk igen..
Men hallå älsk på din graf! förstår att du känner så med denna graf!!
Ja äl+9 är ju tidigt så förstår att det inte visar något Tummarna hålla stenhårt här.
Tog ett test idag och är jag där FF tror jag är så borde det visat något, ska ju få mensen imorn isf.
Kommer den inte så tar jag nog bort det pos äl testet för då borde jag vara längre bak isf..
Ja jag med 😃 det var positivt vid lunchtid på CD12, alltså denna äl förvirrar mig men går man på symptom och hur de brukar var för mig efter ägget släppt så tror jag garanterat på CD15 med tanke på att jag blir som en stängd mussla efter 😆
samma gamla vanliga symptom som jag lärt mig inte lyssna på då de bara kan köra en lurmus med en 😆
Verkar som kroppen är på gång Äl testet var nästan positivt idag 😃
Jag har precis plussat här idag!!! Kanske inte syns så tydligt på bilden men det är ett till streck där Började försöka i juni 2022 med ett missfall i vecka 8 i början på december. Men nu alltså ett nytt pluss! Mycket kan såklart hända närmaste tiden och får följa upp med fler test.. men just nu tillåter jag mig själv att känna mig glad och optimistisk!