För oss 35+ som försöker bli gravida
Här är dagens graf från mig, igår kväll var jag ganska gasig i magen, men kanske var ätit för mycket skit 🤣🤣
Men annars lugnt, lite lite lätta vita flytningar.
Här är dagens graf från mig, igår kväll var jag ganska gasig i magen, men kanske var ätit för mycket skit 🤣🤣
Men annars lugnt, lite lite lätta vita flytningar.
Definitivt inte! Två dagar innan ger goda chanser om man bara har fertilt sekret 😀👌🏼
Här tuffar jag på.. 🚂
Ja men precis, vi har hållit igång så mycket vi orkat 😄 Låter som man är pensionärer, men ibland är ju orken inte där.
Jag hoppas ju att du har fått med dig minst en passagerare på ditt tuffande tåg 😃
Några nya känningar? Hur har du mått på medicine förresten?
Förstår fullständigt!!! Vi hade date night igår och sov på hotell, men slocknade innan kl 21 utan något intimt umgänge. Vi var dock sjukt mätta efter libanesisk avsmakningsmeny, så berodde nog en hel del på det 😷😂
Det var ändå supermysigt, så jag klagar inte! ☺️
Det vore något! 🤰🏼 Jag har börjat få lite stickningar och mild molvärk som vanligt här på äl +5. Kände faktiskt inte några särskilda biverkningar av medicinen, förutom lite trötthet och yrsel.
Ett hopp upp till borde du ju få trifasisk graf? sjukt fin graf ju 😃
jag börjar tro att jag är skengravid, mår illa, konstant trött och så hungrig!
Men mitt tecken som varit varje gång jag varit gravid är luktsinnet som gått helt bananas Och det är helt som vanligt så tror mensen kommer nästa vecka.
😂 ja vi får väl se om det lyckas slå sig uppåt imorn för så tar jag absolut ett test!
Hur går det för er här? Har glömt bort att läsa men håller fortfarande tummarna för er :)
Tack, vad gulligt ☺️
Här tuffar det på. Äl +5 idag och första cykeln på letrozol i hopp om längre lutealfas ✊🏼😬✊🏼
Hur mår du då? 😀