Lojsan DN skrev 2023-03-01 21:22:21 följande:
Va härligt med så positiva besked, speciellt om man har varit inställd på det negativa.
Hoppas verkligen att vitaminerna kommer ge er en bebis ganska så snart. Jag hejar på dig redan nu. 🤗
Ja jag hade ju redan dömt ut mig själv som gammal och rutten inombords så detta var ju väldigt skönt, nu hoppas jag hans "huskur" gör susen :)
Heja heja din fina graf och att du snart ska ta dig ett test eller fler, håller tummarna :)
Snorkfrökenhär skrev 2023-03-02 07:22:47 följande:
Brallis Men så rolig läsning, det kommer bli bebis snart är jag helt säkert på. Skönt att få kollat att allt ser bra ut. Skulle själv behöva kolla upp men tar mig inte för 😆
Symetrical Mycket möjligt att NC luras lite och inte fattar min cykel riktigt 😆 Har ändå räknat bort denna gång då temparna inte varit så höga och så, känner mig negativt inställd haha 🙈
Ja jag har aldrig gillat gyn men denna går jag gärna tillbaka till :)
Hanna Gitta skrev 2023-03-01 20:22:32 följande:
Låter lovande Brallans! Hur gammal är du?
Min dag började med att min bebis slängde Clearblue monitorn i golvet och 10 månaders loggande försvann på en sekund 😪 Men så kom jag på att det enda jag sett av att följa mina cykler är ju att det är olika varenda månad haha 😂 Eftersom jag är på dag 7 så kan jag inte påbörja en ny cykel i monitorn heller, för det går inte efter så många dagar. Så denna månad kör vi i blindo (plus Bisolvon) Kanske då det tar sig?
Jag är 82a så är 40 år going on 41 år :)
Åh nej vad typiskt att allt försvann, men bra att du tänker så iaf.. ja denna månad är då det händer heja heja :)
Symetrical skrev 2023-03-01 18:32:45 följande:
Du ser!!! Hans utsaga var betydligt mer lik min än din 😉 Nu jäklar skall det bli bebis av det, Brallis! Känner jag i varje fiber av min kropp! 🥳
Hur såg dagens ältest ut då?
Ja jag hoppas så hans "huskur" gör susen, ska läsa på lite om det jag fick utskrivet nu för att se om det står något om det.
Hade nästan pos äl test igår så blev fira gynbesöket med ett ligg igår kväll, får se om jag missade peaken igår eller vad testet senare idag säger :)
Hur går det för dig? vilken CD är du på nu?
MalinJ skrev 2023-03-01 18:17:47 följande:
Ååh men vad härligt och få höra dessa glada nyheter!
Du måste verkligen känna dig mer avslappnad och lättad nu?
Låter som en riktigt vettig läkare och hans positivitet låter verkligen glädjande.
Heja er nu ❤️
Ja hans positivitet smittade av sig lite iaf, sen gick jag tillbaka lite till "han säger säkert så till alla" tror att det är ett sätt att skydda mig om jag får missfall igen, dvs att jag inte ska hoppas för mkt för då blir jag så ledsen.
Btw din graf är ju super, håller tummarna för dig stenhårt.