För oss 35+ som försöker bli gravida
Anonym (Längtar efter?
Det tycker jag ser ut som nid, eftersom det är så pass ljust och lite. När hade du ÄL?
Anonym (Längtar efter?
Det tycker jag ser ut som nid, eftersom det är så pass ljust och lite. När hade du ÄL?
Hej tjejer.
Jag fick mensen igår morse när jag gick upp.
Så nu planerar jag framåt och hoppas på plus denna månaden.
Nytt för denna månaden är att jag har börjat med q10 och inositol så nu hoppas jag att det ska hjälpa.
Funderar på vad som hänt varför det inte vill ta sig denna gången, går nu in på försök nr 8 och förra gången jag blev gravid var det på andra försöket.
Hur har ni andra haft det vid era tidigare graviditeter, hur lång tid tog det för er att bli gravida?
Kul att det har hittat hit fler
Jag sitter här gravid och tittar på avstånd och följer er alla och hoppas man ser fler plus. Jag är bara i v 6 och ska göra tidigt ultraljud nu på tisdag nästa vecka, så jag vågar väl inte glädjas ordentligt en.
H0nd3ndär haha jag förstår precis vad du menar. Jag sitter oxå och och kollar stickor då och då
(har några kvar) är på ÄL+28 :)
Hallå kikar in här och ska bara säga att jag är nog på väg tillbaka in i tempandet igen.
Var på ultraljud i dag och skulle vara i v.6+4 men det verkar ha avstannat i v 5+2 :(
Lämnat blodprov i dag och ett till sen på torsdag för att kolla om min HCG ökar eller minskar. Tror tyvärr det sistnämnd, så väntar bara på att kroppen ska börja tömma nu.
Usch det är alltid lika jobbigt, men jag har brutit ihop och ska göra det en liten stund till. Sen får jag rycka upp mig och kämpa på igen.
Lider med dig, också gått igenom en sån erfarenhet. Försökte tänka att det var bra att det hände så pass tidigt (fick reda på det i v 8, men det hade avstannat nån gång i v 6) och inte senare, men ändå så satans jobbigt!
Du verkar ändå vara vid någorlunda gott mod