För oss 35+ som försöker bli gravida
Spännade med ett par äl nära förestående i tråden
Själv får jag nog vänta ca en vecka till på min. Är bara på cd8 och har precis slutat blöda.
Spännade med ett par äl nära förestående i tråden
Själv får jag nog vänta ca en vecka till på min. Är bara på cd8 och har precis slutat blöda.
Plötsligt börjar tråden bli mer spännande igen
Hoppas ni släppt guldägg nu!
Själv har jag börjat få hala flytningar. Så är ett par dagar efter. Gissar äl fre-lör någonting. Cd10 idag.
Starkare äl-känningar här idag. Men hoppas ändå inte äl-testerna sticker idag. De får vänta tills tidigast imorgon!
Känns som att äl kommer allt tidigare nu när amningen lagts på hyllan.
Skönt att få det bekräftat Symetrical!
Här fortsätter äl-känningarna. Negativt äl-test igår. Får gärna vara negativt idag med men sedan vill jag nog gärna att det ökar
Provat Premom Brallans? Jag kör alltid mina i den appen för att få hjälp att avgöra
Här är denna cykels äl-tester för min del. Gissar starkt på positivt imorgon.
Positivt äl-test här nu på fm. Skulle gissa på peak någon gång i em och äl imorgon!
Här händer det grejer. Grattis till en
Spännande kurva Symetrical!
Här tror jag äl är förbi. FF satte ut som äl+3 idag men det tror jag inte på! Inte en chans att äl vart redan cd12. Speciellt inte när äl-testerna peakade tidigt cd13. Tror snarare på äl+1 eller äl+2 idag. NC avvaktar fortfarande gällande äl. Troligen ändrar ff rätt längre fram. Det vore inte första gången...
Följer tråden med spänning
Tråk här ännu. Troligen äl+3 idag. Fick ordentliga kramper kl 22 på cd13. Tror det vart då det släppte. Äl-estet vart bara positivt på morgonen.
Grattis till LOJSAN!
Håller tummarna för att det där är en -kurva Symetrical!
Blir ett par spännande veckor här i tråden iom arr så många är förbi äl