För oss 35+ som försöker bli gravida
Hehe känns som att du inte kommer undan, hehe. Tror jag fick det av min man, han har testat negativt och typ bara nyst en del och liiite täppt i näsan. Är ju många som får väldigt milt :)
Idag har jag varit på första ultraljudet, allt såg bra ut och jag har nog aldrig känt en så vacker känsla att se detta lilla livet sparka omkring i magen!
Är så tacksam och det ska bli så spännande att se vem denna lilla person är!
Här har vi också covid just nu. Dottern blev sjuk i början på veckan och är frisk nu, men nu är vi andra sjuka, jag är dock väldigt lindrigt sjuk jämfört med de andra.
Krya på er Pandy13.
Hej allihop,
Jag fyller 35 i sommar och vill så gärna ha ett fjärde barn. Min sambo och jag har tre gemensamma barn tillsammans som vi såklart älskar högt. Men jag kan inte hjälpa min längtan och önskan om ett fjärde barn. Skulle väldigt gärna vilja bli gravid igen. Min sambo är tveksam, eller ganska rejält tveksam. Vilket såklart känns som en sorg för mig. Jag respekterar såklart hans känslor men det är samtidigt svårt att acceptera sina egna om det nu inte ska bli fler barn:/ Kan någon här känna igen sig i detta? En barnlängtan som inte är gemensam? Hur hanterade ni det? Finns det någon här med fyra barn? Hur går det?:)
ÄL+11 idag och BIM imorgon
Den långa väntan börjar vara över snart. Har känt mig hoppfull och positiv hela tiden men nu känns det hopplöst, varför skulle vi lyckats nu för? Tog ett test igår på ÄL+10 som var negativt så tror inte det blivit bebis den här gången? men å andra sidan är det många som inte plussar så tidigt, försöker tänka positivt
Har inga symtom alls, varken på graviditet eller mens. Brukar få mensvärk 1-2 dagar före BIM men känner inget än, kanske drar igång senare idag.
Håll tummarna för mig att mensen inte dyker upp imorgon.