Hanna Gitta skrev 2023-01-25 10:20:07 följande:
Men åh Brallans, vilken besvikelse från positivt till blankt! Hur kan det bli så 😪
Och hur kan jag sätta mig i den situationen att inte ha ett graviditetstest hemma när jag faktiskt egentligen behöver det?! Tre äl-test till monitorn har jag, det är allt 🤣
Japp väldigt men jag var förberedd, vågar inte ta ut något i förskott längre så bara att gilla läget.
Hahaha ja det är faktiskt helt galet att du inte har ett test hemma, du får ut och köpa snarast!
Snorkfrökenhär skrev 2023-01-25 10:31:35 följande:
Jäkla skit? så tråkigt, trodde på ditt test och din kurva. Kanske blev lite samma för mig, nåt som försökte men inte ville stanna då min temp sjönk och steg och sen sjönk igen.
BIM idag men ingen mens än, dock låg temp så den kommer snaaaaart 🙄
En får bryta ihop och komma tillbaka igen 👊🏼
Ja jag tänker att det måste vara något sånt, var förberedd så blev mest less men som du säger man får bryta ihop och komma igen :)
Symetrical skrev 2023-01-25 10:36:40 följande:
Helt blankt är det ju inte, men verkligen svagare än igår! Jäkla skit! 🤬 Det kanske var implantation där redan på dippen äl +4, för fäster ett ägg för tidigt har det inte fått utvecklats länge nog för att bli livsdugligt. Inte för att det spelar någon roll egentligen.
Hoppas att det var ett kass test och att mensen håller sig borta, tempen ökar och du får starkare på test imorgon ✊🏼✊🏼
Nej inte helt blankt men mkt svagare, ja det skulle det absolut kunna vara så.. varför så bråttom liksom? och varför kan jag inte få lite medvind, hallå 2023 skulle ju vara vårat år..