För oss 35+ som försöker bli gravida
God morgon, fasiken vad segt att ta sig upp på måndagar 😅 Men tempen har jobbat sig upp igen efter gårdagens drop, trots få timmars knagglig sömn. Hur är läget med er idag?
Tjusigt, när har du BIM?
God morgon, fasiken vad segt att ta sig upp på måndagar 😅 Men tempen har jobbat sig upp igen efter gårdagens drop, trots få timmars knagglig sömn. Hur är läget med er idag?
Tjusigt, när har du BIM?
Håller som vanligt med Symetrical 😆
Idag på CD18 fick jag äntligen positivt ägglossningstest. Normalt sett får jag alltid det på CD14 eller CD15. någon här som vet vad en försenad ägglossning kan bero på? Betyder det med automatik sämre äggkvalité på det ägget som släpper?
Har ingen bild för jag såg liksom inget ???? och ta ett kort nu så långt efter tiden är det väl dödstraff på 😆
Men jag kan bidra med overlay, aug va jag ju gravid de andra inte? ville inte ta med för många ifall det blir rörigt.
Har en fråga ang det du skrev maymom, när subskribera att äl uteblivit, har du då haft men den cykeln? Eller jag det gått typ 2 månader tidsmässigt och sen mens? För om man får mens så innebär väl det per automatik att man haft äl, eller? Du symetrical kanske vet?
Brallans din kurva ser ju riktigt lovande ut, som du själv konstaterat brukar ju din temp alltid vända ner här, blir spännande imorgon och varje dag nu.
Min temp hoppar lite och tog ett neg test imorgon. Kan landa testet men syns inget.
fortfarande sjukt tidigt för plus men sjukt kul att testa ju så fortsätt gärna 😆
De du har mäter väl från 25 med?
Hahaha hög igenkänning på stavningen, brukar skratta högt åt mina stavfel här inne 😆
Tack hörni, det värmer med alla tips.
Vågar knappt äta värktabletter 🙈 är man knäpp då?
Nu tog jag bort alla sekret i ff, men det är egentligen bara sen i lördags jag inte riktigt kunnat avgöra det för ryggen sätter stopp för fasen allt 🤣
Och den har iof varit konstig, vet inte om det är bisolvonet som gjort det? Haha
Vi får se hur det går, men inte haft någon mer älsmärta lr så. Nej det blir inget mer mys här inte, inte förens ryggen är bra igen. Nu har vi gjort det vi kan denna gången.
Btw när jag har problem med ryggskott/diskbråck så har ligga på spikmatta samt ha liniment på, inte mesigt liniment utan sånt som de känns bränner huden när man är frisk men som gör susen när man har ont.
Sen finns det bra övningar att göra för att lindra, man kan googla typ stretching diskbråck.
Lider verkligen med dig!