För oss 35+ som försöker bli gravida
Hoppas att du får en normal cykel nu i alla fall!!!
Japp normal cykel är beställt och ska levereras senast månad :D
Japp normal cykel är beställt och ska levereras senast månad :D
Ja sen att jag sov första natten hemma efter en dryg vecka, dvs 8 Tim tokdäckad sömn gjorde nog sitt också med en grad högre temp, idag tillbaka på 36,4 igen..
Okej nu börjar snart spänningen inför BIM för dig, är sjukt taggad att följa er andra som passerat äl
Känns fortfarande väldigt avlägset, men tiden brukar ju gå ganska fort så poff är det söndag igen!
Har dock ingen bra känsla inför den här cykeln, så räknar redan med mens, vilket förvisso inte vore någon katastrof då jag ska på bröllop 28/5. Alltid bra att ha nåt sånt att se fram emot ifall det inte tar sig, så blir man mindre besviken! Första cykeln var det en 40-årsfest inbokad, förra cykeln var det ju dels det faktum att sen decemberbebis kanske inte kändes helt optimalt + påsken, den här gången bröllop och nästa midsommar ;P
Hahaha ja min livmoder har varit på en riktig semester kan jag lova för de blev inget mer än det lilla jag haft, nu får den vara uppvilad och redo för inga klena slemhinnor denna vända tack :)
Hur går det för dig?
CD6, FF satt ut söndag vilket borde stämma ganska bra.. nää inga äl test, brukar ju ha mitt vattenfall som öppnar sig men tänkte att om det inte tar sig på några försök så kanske jag kör äl test, tycker det verkar väldigt bökigt bara med dem..?
Fy vad jag känner mig besviken och deppig idag....
Fortfarande ingen äl och jag trodde jag skulle ha det i fredags, äl testet är svagt och inga tecken på det heller, gissar på att det är kört denna månaden...
Har aldrig haft problem med ägglossning tidigare, var bara detta som fattades, man längtar så till äl och ett nytt försök så blir det inte ens någon.
Undrar om det kan varit mitt besök på gyn som gjorde mig så stressad att ägget inte ville lossna eller något.
Ja ovissheten är helt klart värdelös :(
Haha ja idag fick jag äl känningar på CD7, nu börjar jag fundera på om kroppen gått helt bananas.. inte helt klockrena äl symptom som jag brukar ha men ändå känningar.. känner mig väldigt fundersam