För oss 35+ som försöker bli gravida
Det är inte säkert att det gör det, jag fick ett svagt positivt på ÄL+9. A men de drömmarna är också ett symtom eller drömmer du så innan mens med? 😄
Ett hostande barn kan ju naturligtvis vara anledningen till alla uppvak, det är de tiderna nu. 🤧
Nu hoppas vi på att det bara va en typ av nidblödning, du fick där. Men hur kändes tappen då? Har du koll på hur den brukar bete sig vid mens?
Okej! Men var det med testa tidigt, eller vanligt test? 😊
Jag drömmer generellt ganska mycket och vaknar som sagt alltid mycket de två nätterna innan mensen bryter ut, så enda skillnaden är väl att jag redan haft det så nu tre nätter redan och mensen kommer förhoppning inte förrän imorgon. Eller såklart inte alls! ✊🏼😂
Tappen känns bakåtvänd, mjuk men stängd. Varierar lite i höjd från gång till gång (Oh yes, I?m a true digger 🤪)
Konstigaste om jag nu inte är gravid är nog ändå min totala avsaknad av aptit. Äter mest bara för att jag måste just nu och enda andra gångerna jag känt så har varit när jag varit gravid. Eller sjuk. Kanske är det jag håller på att blir, sjuk! Skulle förklara en del av allt det märkliga i alla fall 😆