Symetrical skrev 2023-10-13 13:57:37 följande:
EFW skrev 2023-10-13 13:48:53 följande:
Använder bara flo 😊 Jag bytte termometer till en basal som mäter i munnen och har ju haft en lägre temp med den. Skiljer ungefär 0,3 mot den jag hade tidigare. Så egentligen ska man bortse från tempen den 28/9 då det är med den gamla termometern.
Bara att vänta och se. 😁
Jag tror ändå inte det, med tanke på hur pass högt tempen låg kring cd 5-6 med den nya termometern. Har du haft några äl-känningar den här cykeln? Har hört om folk som fått senare äl med rr med, så kan nog variera. Men som sagt var får tiden utvisa! Kan verkligen rekommendera dig att använda ff dock, för den har fler parametrar den tar hänsyn till för att förutspå och bekräfta äl ☺️
Förra cykeln då låg jag på 36,6 på cd 6 så det är ganska så i fas med med nuvarande graf om man räknar om från gamla termometer. Har haft vattniga flyttningar tidigare inte nu längre, nu är de sparsamma och vita lotion kladd. har haft lite ont till och från i äggstockarna, mest höger, men det är svårare med verken tycker jag, förra cykeln så hade jag ont till och från både innan och efter äl. 😅
Blir spännande några dagar nu och se vad som händer, negativt på stickan nu på em. Testar i kväll igen 😃