För oss 35+ som försöker bli gravida
Tog mod till mig och testa nu på morgonen. Ser ni också något?
Tog mod till mig och testa nu på morgonen. Ser ni också något?
Brallans synd tempen gick ner.
Här ligger den fortsatt på samma men tog ett till gravtest som var negativt så här inväntar jag tanten på torsdag
Hade hoppats på att lite sommar och semester var det kroppen behövde för att det skulle ta sig.
Tack snälla ni! Det var visst ett +
Hoppas den vill stanna nu efter 2 missfall
Så tråkigt Brallans
Hoppas du mår bättre snart Symetrical
Jag har gått och väntat på tanten hela dagen, känns som det är på gång och kom på att jag fick ju det en dag tidigare förra cykeln så då finns ju även risken denna gången.
Så tråkigt att avsluta sommarledigheten med mens skit hade varit betydligt roligare med ett plus.
Hej tjejer.
Jag fick mensen igår morse när jag gick upp.
Så nu planerar jag framåt och hoppas på plus denna månaden.
Nytt för denna månaden är att jag har börjat med q10 och inositol så nu hoppas jag att det ska hjälpa.
Funderar på vad som hänt varför det inte vill ta sig denna gången, går nu in på försök nr 8 och förra gången jag blev gravid var det på andra försöket.
Hur har ni andra haft det vid era tidigare graviditeter, hur lång tid tog det för er att bli gravida?
Tjihoo får hänga i bakgrunden ett tag till. Vul visade foster v8+3 med hjärtaktivitet. Jag är heeelt chockad. Första ma slutade växa 9+2 så vågar inte tro fullt ut än. Kämpa på ni andra!
Helt rätt nya tag :)
jag tar med inositol, blev gravid sist på tredje försöket men tror det är min ålder kanske som försvårar det denna gången då jag ändå passerat 40, känner mig dock 30 haha
Har varit så jävla ledsen sedan läkaren ringde mig igår förmiddags och berättade att mina sköldkörtelprover hade blivit dåliga så nu får jag inte bli gravid längre.
Jag har längtat så varje månad i ett år nu, och innan dess längtade jag varje månad i 1,5 år efter att min sköldkörtel skulle bli botad så jag fick försöka bli gravid igen.
Nu ska jag ta om mina blodprov nästa vecka för att se så det stämmer men förmodligen är det ju så och då måste jag börja behandla igen i minst 1,5 år innan jag får försöka bli gravid igen.
Detta måste vara en mardröm låt mig vakna.....