För oss 35+ som försöker bli gravida
Vågar mig på ett försiktigt grattis. Hoppas att ägget grottar in sig ordentligt nu! ;)
Jag vill ju inte ha min mens nu utan att det var den fjuttiga för några dagar sen som va min mens :D då får jag ju min äl när jag är hemma och inte bortrest? så jag har bestämt det nu haha
du får slänga upp din graf imorgon efter du tempar, lever genom er andra nu :D
/Icke grävaren
Just det, ja.. Skönt, då var det bestämt! Alternativt att äl dyker upp nu. Är väl knappar för mycket begärt!?
Här kom faktiskt en lite tempdipp idag, vilket är typ samma som när jag blev gravid med tvåan, dock tror jag inte att det betyder så mycket. Märkligt att jag fick sån hysterisk mensvärk igår på morgonen/förmiddagen som sen släppte efter typ en knapp timme. Aja, antar att morgondagens temp lär utvisa om mensen är på g eller inte!
Såhär ser grafen ut nu, nej jag tror det är värk för kommande mens som ju skulle komma imorgon.. tror min kropp inte vet själv vad den håller på med haha.
sist jag plussade så hade jag ju såna där testa tidigt från 10 och fick supersvagt 1 dag innan BIM och nu har jag från 25 endast..
Känner att tempen behöver gå upp mer för att jag ens ska fundera, låg på 36,6 på BIM sist jag plussade
Hej,
Nån som ser nått? Mens fredag.
Nej, det tror jag inte att du gör! Men vilken dag var det du bytte temp? Visst var det samma dag som din jättedipp?
Men eller hur!? Sådär smart att ta ett test som mäter från 25 så tidigt kanske, men man är ju lite lagom dum i huvudet ;P
Tänker inte testa förrän på torsdag nu om inte mensen hinner först!
Jag är så trött på dom här billiga testerna får alltid spök på dom, fattar inte ens varför jag ändå använder dom igen skulle slängt dom.
Bim på måndag.