För oss 35+ som försöker bli gravida
Ja så är det ju, man får försöka leva för de barn man redan har.
Hoppet är det sista som lämnar, så det är väl därför du tempar 🥰
Ja så är det ju, man får försöka leva för de barn man redan har.
Hoppet är det sista som lämnar, så det är väl därför du tempar 🥰
Stressen blir ju inte mindre ju äldre man blir heller, så det förstår jag.
Hur går det för dig?
Jag börjar bli orolig över min graf här, den ser nästan lite för fin ut nu. 😱
Låter dumt men jag hoppas att det inte är något denna gången.
Ja tänk om det är det 😩
Men va tråkigt, ny chans nästa gång.
Då var det bokat och recepten finns att hämta på apoteket 🤗 vi startar IVF kring 10 november.
känns spännande och lite läskigt.
Har fått en gedigen hög papper att ta oss igenom?
Har varit till gyn nyss och gjort ul, allt såg normalt ut och mina äggstockar såg ut som en 30-årings, vilken komplimang🥰😅 så hoppas att guldägget leveras snart! Väntar på äl som borde kommer i början på nästa vecka.
Nä jag blir bara besviken , äl var typ 2 dagar sent så jag tänker har det inte kommit mens i mitten av veckan testar jag då.
men jag har låga förhoppningar vi har försökt sen februari 23 utan minsta tillstymme till graviditet .
vi var överens från början att vi inte ska göra någon utredning därför har vi inte sökt hjälp ( vilket jag ångrat massa gånger att jag gått med på ) .
Spännande med ivf, hoppas det lyckas för er som försöker🥰👍
Här är spänningen över för den här gången, tempen började gå ned idag precis som jag trodde😓
Tråkigt att höra om er som fått stänga verkstaden😓
Här kör vi på fortfarande men har inte varit så aktiv på familjeliv. Inget plus detta år heller. Håller tummarna för 2025, då fyller jag 42 och maken 43.
Chansen att lyckas är ju låg men så länge jag har ägglossning finns ju en liten strimma hopp😊
...eller kan jag ha en långsam stegring av temp denna gång och att äl var vid 19e..?
Negativt test idag,relativt hög temp för att ha mensblödning 36.6.
Blödningen har börjat avta idag redan på dag tre.
Så jäkla konstigt allting..
Hur går det för alla andra..?♡
Ha en underbar måndag allihopa!
Fortfarande ingen mens här, ska testa igen i morgon om den inte dyker upp. Så extremt frustrerande 👎